kag Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Tenker vi sier at sannheten er at du ikke klarer å komme med noen konkrete bevis på hvorfor månelandingen aldri fant sted, og derfor, i stedet for å vente på å bli satt så grundig på plass at ræva blir sår i flere uker, forsøker å ro deg unna enhver diskusjon. Er dette en trussel? Reverse psychology? Et forsøk på å ta usikkerheten min som gissel, i håp om at jeg skal gi deg noen argumenter? Lenke til kommentar
kag Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 kag, Har tanken slått deg at kanskje du tar feil? Ja. Både når jeg går for, og når jeg går imot. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 kag, Jeg blir aldri frustrert jeg =D Og ja, du liker oppmerksomheten. Kom tilbake til topic, meg og farke er skuddsikre på at vi har rett her og vi kan backe opp påstandene våres med beviser. Du tror månelandingen ikke fant sted men har ikke ett snøfnugg bevis. Hva blir det neste, er Teletubbies en konspirasjon sponset av Osama bin Laden for å hjernevaske barna og gjøre de til fremtidige terrorister? Kanskje det skal bli min ærlige personlige mening, hvem trenger vel beviser? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 kag, Har tanken slått deg at kanskje du tar feil? Ja. Både når jeg går for, og når jeg går imot. Flott, det er reflektert tankegang. Bare synd du heller mot den siden som ikke har noen beviser idet hele tatt Lenke til kommentar
kag Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Du tror månelandingen ikke fant sted men har ikke ett snøfnugg bevis. Det er en forskjell på å ikke ha beviser (eller gode argumenter) - og det å unnlate å ytre dem i en diskusjon som ikke har noe konstruktivt for seg. Teletøbbene er forresten noe ###### selv står for, det er jeg sikker på! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det er en forskjell på å ikke ha beviser (eller gode argumenter) - og det å unnlate å ytre dem i en diskusjon som ikke har noe konstruktivt for seg. Teletøbbene er forresten noe ###### selv står for, det er jeg sikker på! Så du er altså bedrevitende? Og du unnlater å ytre dine argumenter fordi det ikke har noe konstruktivt for seg? Alt du trenger er ett bevis for å motbevise en teori, hvis du kan bevise at USA ikke var på månen så synes jeg du skulle kontakte Se&Hør - 10.000kr tipset er lett dine. Du fortsetter å diskutere uten beviser, nå antyder du til at du har beviser men du vil ikke ytre dem - noe som igjen styrker min teori om at du gjør dette kun for oppmerksomhet og at du heller ikke har noe bevis. Lenke til kommentar
kag Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Du fortsetter å diskutere uten beviser, nå antyder du til at du har beviser men du vil ikke ytre dem - noe som igjen styrker min teori om at du gjør dette kun for oppmerksomhet og at du heller ikke har noe bevis. Fortsetter å diskutere uten bevis? Vel. Diskusjonen har mer eller mindre gått over til å bli et spørsmål om jeg har noen gode argumenter, samt min person, enn hva den handler om månen og NASA nå. Det har du vel fått med deg, vil jeg anta. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 kag; slutt å snakk deg vekk. Faktum er at du ikke har NOEN brukbare beviser whatsoever og fortsetter å snakke vas for å unngå å tape tryne. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Herregud da, ro ned barnsligheten Pycno og farke? Siden når ble det gjort sport i å være idioter på forumet(bortsett fra mot troll så klart, men kag er fan ikke no troll)? Altså, etter som ting utvikler seg fra mitt synspunkt så virker det som om det blir mer og mer populært og være "badass" og bedrevitende på forumet her, nesten ingen klarer å oppføre seg som noen bedre halvdel i denne diskusjonen, det er utelukkende drittslenging som føres i håp om å få personen(e) som får alt slengt i trynet til å høre på hva dere sier, og ikke sin egen magefølelse. Pycno og farke(mest pycno, men la merke til farke også), dere er ikke bedre enn noen her. Ingen er. Hvorfor i ****** må dere da oppføre dere som...ja, idioter? Please lær dere og holde en HØFLIG tone! Det står til og med i retningslinjene. I teorien burde begge hatt advarsler for uhøflig, og egentlig sånn passe idiotisk oppførsel. Ha en fin dag =) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Forresten, all ære til kag som har holdt ut med idiotien til nå(selv om jeg tror at månelandingen fant sted sympatiserer jeg like fullt)! =) Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Diskuterer dere virkelig dette ennå?? Etter de bevisene jeg la frem? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 ...idioter? ...Ha en fin dag =) Jeg har igrunnen ikke noe å bidra med her, utover refleksjonen at det er mye skum fra all fosskokingen i denne tråden. Men jeg likte vifteovn sin formulering. Lenke til kommentar
farke Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 barnsligheten (...) idioter (...) bedrevitende (...) idioter? (...) Please lær dere og holde en HØFLIG tone! Far, far away, in the land of Tralla La... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Du fortsetter å diskutere uten beviser, nå antyder du til at du har beviser men du vil ikke ytre dem - noe som igjen styrker min teori om at du gjør dette kun for oppmerksomhet og at du heller ikke har noe bevis. Fortsetter å diskutere uten bevis? Vel. Diskusjonen har mer eller mindre gått over til å bli et spørsmål om jeg har noen gode argumenter, samt min person, enn hva den handler om månen og NASA nå. Det har du vel fått med deg, vil jeg anta. kag, "Gode" argumenter? Du har jo ikke ett eneste argument engang! Når du oppfører deg slik som du gjør nå så er det bare å forvente å motta litt pepper forresten, kanskje det er det eneste språket du forstår? Lenke til kommentar
kag Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 kag, "Gode" argumenter? Du har jo ikke ett eneste argument engang! Når du oppfører deg slik som du gjør nå så er det bare å forvente å motta litt pepper forresten, kanskje det er det eneste språket du forstår? Som jeg sa tidligere, det en forskjell på det å ikke ha gode argumenter, og det å sløse dem bort på mindre reflekterte figurer. Jeg opplever det ikke som jeg mottar pepper ifra deg i det hele tatt. For at det skal være mulig så må jeg i det minste være i stand til å ta deg seriøst. Du er bare irritert over at tråden din ikke gikk fult sånn som du hadde tenkt det. Vi kan ta hovedinnlegget ditt som et eksempel. Jeg vet det er noen som tror USA ikke har vært på månen. Hvis du tror USA ikke har vært på månen og mener du har noe som helst 'bevis' som kan støtte påstanden din så skal jeg være så grei å forklare hvorfor det er feil. Eventuelt kan du finne en internettside selv som har en liste over alle de mest populære 'bevisene' blir motbevist at eksperter. Her selger du deg som pompøs og selvhøytideling. Arrogant og bedrevitende. "Kom! Så skal jeg sette deg på plass" Det har for meg aldri vært et spørsmål om du har rett eller ikke i denne debatten. Men det var derimot en mulighet for meg å kaste lys over hvordan du promoterer deg selv. Det var tydelig, allerede ifra starten, at denne debatten ikke hadde noe grobunn For å si det sånn... Trodde du det var tilfeldig at første innlegget mitt kom "18/01/2004 : 06:23"? 41 minutter etter innlegget ditt (18/01/2004 : 05:42), og med deg fremdeles tilstedeværende på forumet? Jeg kunne lett forutse responsen din. Folk som deg reagerer alltid likt. Og sjokkerende nok, bare 13 minutter senere (18/01/2004 : 06:39) var du fremme med innlegget ditt. Når forhåndsbestemte mennesker som deg selv legger opp til en debatt, er det ofte mye artigere å "sparke ball" enn å begjære seg ut på en meningssløs diskusjon. Du har blitt spilt fra første tastetrykk, vennen min. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Teori: USA landet på månen. Enorme mengder beviser for dette, få eller ingen tviler på dette (unntatt mindreårige forumbrukere seff), ingen beviser imot. De har hentet stein ifra månen - hvordan forklarer du det forresten? Teori: USA moret seg og laget en falsk månelandingsfilm og lurer hele verden samt alt som finnes av etteretningstjenester i verden. I tillegg klarer de ved ett mirakel å forfalske en månestein og lurer igjen forskere over hele verden med at denne stenene er ekte - Denne teorien har per dags dato (kag hevder han har funnet bevis men jeg tror ikke på han så jeg teller ikke med det/den nå) ikke ett eneste bevis som støtter månelandingsfakinga og ingen eksperter støtter denne teorien. Kag støtter som sagt denne teorien. Kag, skal du være med på diskusjon må du ha noe å komme med, bevis f.eks., men det har du jo ikke.. Jeg tipper det snart kommer moderator og stenger tråden her, det er isåfall verken min eller farke sin skyld. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) kag, er det virkelig interessant om andre her oppfører seg slik de gjør eller ikke? jeg er rimelig nøytral, men det opptar meg mere at folk støtter opp om slike sjarmerende men akk så tannløse populistiske konspirasjonsteorier enn om noen på et forum er veslevoksne og pompøse, og hvorvidt en annen fyr klarer å lure fram en for andre totalt uinteressang respons fra disse. jeg er kort sagt mye mer interessert i å høre "ditt bevis" enn å høre deg legge ut om andre forumdeltagere. Endret 20. januar 2004 av Torbjørn Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) kag, "Gode" argumenter? Du har jo ikke ett eneste argument engang! Når du oppfører deg slik som du gjør nå så er det bare å forvente å motta litt pepper forresten, kanskje det er det eneste språket du forstår? Som jeg sa tidligere, det en forskjell på det å ikke ha gode argumenter, og det å sløse dem bort på mindre reflekterte figurer. Jeg opplever det ikke som jeg mottar pepper ifra deg i det hele tatt. For at det skal være mulig så må jeg i det minste være i stand til å ta deg seriøst. Du er bare irritert over at tråden din ikke gikk fult sånn som du hadde tenkt det. Vi kan ta hovedinnlegget ditt som et eksempel. Jeg vet det er noen som tror USA ikke har vært på månen. Hvis du tror USA ikke har vært på månen og mener du har noe som helst 'bevis' som kan støtte påstanden din så skal jeg være så grei å forklare hvorfor det er feil. Eventuelt kan du finne en internettside selv som har en liste over alle de mest populære 'bevisene' blir motbevist at eksperter. Her selger du deg som pompøs og selvhøytideling. Arrogant og bedrevitende. "Kom! Så skal jeg sette deg på plass" Det har for meg aldri vært et spørsmål om du har rett eller ikke i denne debatten. Men det var derimot en mulighet for meg å kaste lys over hvordan du promoterer deg selv. Det var tydelig, allerede ifra starten, at denne debatten ikke hadde noe grobunn For å si det sånn... Trodde du det var tilfeldig at første innlegget mitt kom "18/01/2004 : 06:23"? 41 minutter etter innlegget ditt (18/01/2004 : 05:42), og med deg fremdeles tilstedeværende på forumet? Jeg kunne lett forutse responsen din. Folk som deg reagerer alltid likt. Og sjokkerende nok, bare 13 minutter senere (18/01/2004 : 06:39) var du fremme med innlegget ditt. Når forhåndsbestemte mennesker som deg selv legger opp til en debatt, er det ofte mye artigere å "sparke ball" enn å begjære seg ut på en meningssløs diskusjon. Du har blitt spilt fra første tastetrykk, vennen min. Mindre reflektert? Nå får du jaggu gi deg, snakker om å ta en pompøs og bedrevitende holdningen, vet ikke en gang om jeg orker å være med i denne diskusjonen men. Din mening er jo totalt uinterresant uten bevis, eller i det minste argumenter, du har jo ingen av delene, jeg kan tute rundt å si at jorda er en ost, ingen vil høre på meg om jeg ikke framlegger rimelig kraftige bevis, det samme gjelder ideen om at vi ikke har landet på månen, om du ikke har noen beviser eller argumenter, så er det som sagt uinterresant, skjønner ikke hvorfor du er med i denne diskusjonenen om du ikke vil være med å diskutere. AtW Endret 28. januar 2004 av ATWindsor Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 , skjønner ikke hvorfor du er med i denne diskusjonenen om du ikke vil være med å diskutere. AtW ATWindsor, Dette er ett spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hva var det første amerikanerene gjorde når dem kom til månen? Nei, det var ikke å sette opp flagget, men sit speil (som var vendt mot jorden). Dermed kunne nasa sende opp en laserstråle til månen (og tilbake). Dermed kunne dem måle den nøyaktige avstanden til månen. Btw. det er 384,401 km til månen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå