Gå til innhold

Den første Månelandingen....

Raggi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se dokumentaren da..sier ikke at den er fake men tror den er fake..

Var laget av Fox :roll: og het Did We Land on The Moon elns...søk på kazaa ol. og se den!

Svært så alle skal bli så jævli overlegen fordi de er sikker på de har rett...sier ikke at jeg har rett,jeg tror hva jeg vil,men det går an å si det på en skikkelig måte som enkelte tydeligvis ikke klarer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg vet ikke hva som skjedde. Det gjør ingen her med sikkerhet. Men amerikanerne hadde motiv og penger til å dra av et sånt stunt. Og jeg må si at mye av det som er lagt fram er oppsiktsvekkende. Spesielt det som kommer ifra fagfolk.

Jeg har mine sterke tvil om vi noen gang har vært på månen.

Men jeg kan ikke akkurat si at det gjøre meg noe til eller fra heller.

Lenke til kommentar

USA landet på månen, det finnes jo ikke tvil. For det første har du alt fotobeviset, og i tillegg haugevis av vitner (noen milliarder), og så har du alle de andre landene som Russland og Kina som fulgte med USA sin ferd imot månen med argus-øyne. Er det noen som har motiv og ressurser til å avdekke en slik måne-spøk så er det Russland, men det var ingen spøk.

Lenke til kommentar
Så en dokumentar om det...husker ikke link,men det virket svært overbevisende.

Var masse bevis imot,som f.eks flagget som blafrer,skygger fra flere steder,flagget stod uskadet et par i meter i fra romskipet etter det hadde forlatt månen osv.

Tror månelandingen var fake..USA er rette landet til å gjøre sånt  :ermm:

Les denne før du bestemmer deg for hva som er fake, og hva som er ekte:

http://www.badastronomy.com/bad/tv/foxapollo.html

Lenke til kommentar

En ting jeg har lurt på: Hvis USA er så flinke med konspirasjoner som mange vil ha oss til å tro, hvordan kan det da ha seg at de ikke fant noen våpenlagre i Irak? Jeg vil tro at Bush og Blair hadde et meget sterkt ønske om at de skulle finne noen våpen, og det burde være enklere å arrangere et fake våpenfunn enn å arrangere en fake månelanding.

Lenke til kommentar

Tror nok ikke det er tvil om at de var på månen nei. Restene fra ferdene kan sikkert observeres med teleskoper. Erik Tanberg var jo helt inne i de greiene når det foregikk og hadde nok skjønt det hvis det var noe muffens.

Er det forresten noen side der man kan følge hva som skjer med Spirit (fartøyet på mars)

Lenke til kommentar

jeg tror hverken du eller jeg har noen formening om hvor lett eller vanskelig det er å fabrikere falske masseødeleggelsesvåpen og få dem til å ligne på irakiske våpen

tenk så på ringvirkningene av at en slik hoax blir oppdaget? USA sliter nok fra før med ettervirkningene etter denne krigen.

Lenke til kommentar

En jeg kjenner så selv støvdotten på månen når målandingen foregikk fra teleskopet sitt =) Men for all del, noen kan jo påstå at de bare smasha en dings inn i måneoverflaten så det kom en fin røykdott til alles glede.. Men..neh =) Altså, de her som tror at vi ikke har vært på månen den dag i dag bør nok tenke seg litt om? Kan forstå de som mener at den første var en hoax, men er selv ikke enig =)

Lenke til kommentar
USA landet på månen, det finnes jo ikke tvil.

For deg, - nei.

For mange andre, - jo.

Det er opp til vær enkelt hva man velger å tro.

Du må bare tro på Jesus hvis du ønsker, det finnes ikke ett eneste bevis for at han var guds sønn men du må likevel velge å tro på han.

Månelandingen er annerledes, du kan ikke velge å tro på det du vil når du har en slik massiv bevismendge som motbeviser troen din og ikke ett eneste bevis som beviser troen din.

Lenke til kommentar
USA landet på månen, det finnes jo ikke tvil. For det første har du alt fotobeviset, og i tillegg haugevis av vitner (noen milliarder), og så har du alle de andre landene som Russland og Kina som fulgte med USA sin ferd imot månen med argus-øyne. Er det noen som har motiv og ressurser til å avdekke en slik måne-spøk så er det Russland, men det var ingen spøk.

Men hvem var det som hadde TOTAL kontroll over sendingene?

NASA kansje?

Stiller meg tvilende til at det noengang har vert månelandinger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...