kpw Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Hei Har etter litt grubling og søkende funnet noen komponenter jeg håper passer bra sammen og er tilpasset mitt budsjett. Skal brukes til litt gaming og jobb. Er det noe jeg bør skifte ut? Vil ikke gå opp noe mye i pris. Prisen slik den er nå er grei for meg. Bestiller alt unntatt skjermkort på NetonNet. Listen er her: Liste Skjermkortet blir: ASUS GeForce GTX 1080 ROG Strix Gaming siden det er på lager. Bestiller det litt senere i dag så fint hvis noen som har litt peil kan se på dette og vurdere om det er noe jeg bør bytte ut. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) PSU? EDIT: Never mind, så det nå Endret 5. august 2016 av teb1986 Lenke til kommentar
kpw Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Var litt rask på triggeren ser jeg og kabinett med strømforsyning var ikke på lager på NetonNet så bestiller dette på Komplett Liste Lenke til kommentar
SpaceLemon Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Synes dette ser bra ut, forslag til små forbedringer jeg hadde gjort selv: -Legge 100 kr ekstra i ram for denne fra samme butikk. -Hvis du først er bestemt på så bra og litt dyr CPU kjøler, så foretrekker jeg Noctua NH-U14S, hvis du vil ha en litt mer stillegående vifte. Den har en vifte i stedet for to men gjør det veldig bra på tester. -HK ditt har en M.2 slot. Med SSDen du valgte får du ikke utnyttet hastighetsforbedringene det kan gi, da dette uansett er en sata SSD. Jeg hadde vurdert å enten gå opp i pris for en SM951, som ikke er begrenset av SATA og blir mye raskere. Eller velge en SSD som ikke okkuperer det ene M.2 sporet, og kjøpe en god SSD for M.2 senere etter at det faller i pris. Blir sikkert bra uansett, bare noen små forslag. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Et annet alternativ til CPU kjøler er NH-D15S https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/kjoling/prosessorkjoling/noctua-nh-d15scpucooler/218602.11130/ Du får ekstra klaring til skjermkortet, og den sperrer ikke for øverste spor slik som NH-D15, den ekstra viften på NH-D15 gjør heller ikke stor forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå