TheodorBjork Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Noen som vet nøyaktig hvor på bussterminalen flybussen i oslo går fra? Greit å vite slik jeg slipper å løpe rundt klokken halv fem om morgenen... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Det pleier å stå på mange monitorer på bussterminalen så det er ikke noe du skal trenge å bekymre deg for. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Vi tok flybussen der i sommer(om det bare er en?), bussen kom på fremsiden men husker ikke nummer. Den var dog veldig sen... Det var monitorer overalt der det sto nummer, så ikke noe å bekymre seg for. De er sikkert litt dynamiske de plassene også, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Noen som vet nøyaktig hvor på bussterminalen flybussen i oslo går fra? Greit å vite slik jeg slipper å løpe rundt klokken halv fem om morgenen... Jeg dro med buss fra bussterminalen i Oslo til Colorline-terminalen en gang for noen år tilbake, og bussen var lett å finne. Det sto på skjermer hvor den gikk fra. Endret 5. august 2016 av Sportylady Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Det skal godt gjøres å ta feil på Oslo Bussterminal. Alt er skiltet, og det står informasjon på TV-skjermer over hele terminalen. Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 takk for svar Så lenge den går fra nede på terminalen og ikke fra noe hemmelig sted utenfor... Bare litt forivrret siden den også går fra SAS hotellet som vel er rett på siden av... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Hotellet den starter ved er ved slottet. Bussterminalen er vel stopp nummer 3. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Igår ble jeg dirigert til stopp 7, 8 eller 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå