AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Hei, Voksen mann som har gått på dette i 7 år. Har 2 barn, er i en veldig tøft samlivsbrudd. Er i fast jobb. Hadde litt tøft for mange år siden, og har vel hatt litt sosial angst lenge, gikk til legen da og ang ga meg Quick fix, altså denne tabletten. Spis den så blir det greit... Det som har skjedd nå er at det at jeg spiser denne tabletten har liksom veltet over meg litt nå etter samlivsbruddet.Føler meg svak på en måte som spiser dette. Har det veldig tøft nå så er kanskje bra at den stabiliserer litt. Men det jeg ikke skjønner er at jeg ikke tok tak i dette før og kuttet den ut!! Det bare ble sånn, livet gikk, barn kom til, flytting osv osv.. Kan være noe med at hun også spiste antidep grunnet panikk angst. Men jeg har et sterkt ønske om å kutte denne etterhvert nå, skjønner at jeg ikke kan gjøre det nå pga situasjonen som er nå. Har så vidt begynt i kognitiv terapi og han mener at dette skal gå bra og at den skal plukkes bort. Er det noen av dere som har erfaring med dette og som har har vært i lignende situasjon? Setter pris på andres erfaring.. Anonymous poster hash: 6b820...cde Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Må legge til at jeg er en aktiv person, trener mye, omgås venner og sånn ellers ganske normal bortsett fra langt nede etter bruddet.. Anonymous poster hash: 6b820...cde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå