akelbo Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 GOG.com har relansert The Lion King, Aladdin og The Jungle Book.Tre klassiske Disney-spill gjør comeback Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Tre fantastiske spill – nostalgirefleksen får kjørt seg med disse. Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Good times, fine spill å videreføre til sine barn, men tviler på at de vil like de. Ikke at de trenger mer skills enn nye spill for det er kanskje mer det motsatte (Rayman legends og nyeste Mario har i alle fall ikke jeg sjangs til), men de krever mer tålmodighet da pacingen er ganske treg og spillet baserer seg på timing mer enn raske reflekser. Virker som at alle nye barne spill er designet av Rick McCallum: It's so dense, every single image has so many things going on. Endret 5. august 2016 av Gunman1986 1 Lenke til kommentar
Sonickon Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Good times, fine spill å videreføre til sine barn, men tviler på at de vil like de. Ikke at de trenger mer skills enn nye spill for det er kanskje mer det motsatte (Rayman legends og nyeste Mario har i alle fall ikke jeg sjangs til), men de krever mer tålmodighet da pacingen er ganske treg og spillet baserer seg på timing mer enn raske reflekser. Virker som at alle nye barne spill er designet av Rick McCallum: It's so dense, every single image has so many things going on. Jungelboken går fint, spillet er ikke så veldig vanskelig, husker jeg spilte det igjennom i en alder av 7 år. Aladdin og Løvenes Konge derimot er ganske krevende. 2 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Good times, fine spill å videreføre til sine barn, men tviler på at de vil like de. Ikke at de trenger mer skills enn nye spill for det er kanskje mer det motsatte (Rayman legends og nyeste Mario har i alle fall ikke jeg sjangs til), men de krever mer tålmodighet da pacingen er ganske treg og spillet baserer seg på timing mer enn raske reflekser. Virker som at alle nye barne spill er designet av Rick McCallum: It's so dense, every single image has so many things going on. Jungelboken går fint, spillet er ikke så veldig vanskelig, husker jeg spilte det igjennom i en alder av 7 år. Aladdin og Løvenes Konge derimot er ganske krevende. Bør ha en guide tilgjengelig når man skal komme seg gjennom apebanen (bane 2) i The Lion King, ja... Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Lurer på om vi får se noen flere spill fra katalogen til LucasArts snart. Venter enda på Monkey Island 3, uten å måtte knote med ScummVM. Lenke til kommentar
carnilio Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Hmm. Husker jeg hadde the Jungle Book på fire floppy disketter da vi fikk den første stasjonære i hus. Så det er ikke første gang den kommer for PC Like vel morsomt å se de gamle spillene komme tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå