Redaksjonen. Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Snart går firmaet til Svenn i gang med å bygge Norges største superdatamaskin Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Kunne tenkt meg å vite hva denne artikkelen handler om, da kunne jeg ihvertfall tatt stilling til om jeg ønsker å lese den. Eller er det bare meg i hele Norge som ikke kjenner Svenn ? 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Kan dere ikke skrive om hva saken angivelig skal handle om?! Er så lei alle disse "kjendisoppslagene" dere har begynt med her. Digi var en interessant nettavis å lese tidligere, men etter de forandringene dere har gjort i det siste ser det ut som dere ønsker å konkurrere med se og hør. Som mange andre også har påpeker i kommentarer tidligere, så er snart grensen nådd for min del. Håper dere har regnet på det, at dere vil tiltrekke dere flere lesere enn dere kaster bort med denne nye stilen. Hvis ikke er dere snart historie. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Dette er enda en del av digi sine "sommerintervjuer" av ledere i norske it-bedrifter. Svenn er leder av en Serit avdeling langt i nord og skal bygge en supermaskin for uninett, det står ikke noe intressangt om denne supermaskinen(som er veldig synd da det hadde vært morsom lesing) så ingen grunn til å lese artikkelen med mindre du ønsker å bli bedre kjent med Svenn. 7 Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Takk for svar Civilix. Merkelige overskrifter, jeg er slett ikke på fornavn med Svenn, Kenneth eller Andreas jeg, og vil tro det er mange andre som meg. 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Men nå vet vi jo at vi vil gjerne ha en lang og utfyllende, gjerne veldig teknisk, artikkel om det som firmaet til Svenn skal levere. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) For teknisk interesserte står det litt her: https://www.uninett.no/ny-superdatamaskin-til-forskere-i-norge https://www.sigma2.no/content/contract-signed-new-hpc-system-0 Endret 5. august 2016 av Occi 2 Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Har alltid lurt på hva som får folk til å sette på trykke disse groteske selfiene av dem selv, gjerne tatt i en båt eller fjelltur. Greit nok på facebook, hvor deres nærmeste kan gi dem tilbakemelding om hvor pene de er, men i en offentlig nettavis? 2 Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Må si at jeg synes det er interessant å lese disse sommerintervjuene, men det bør merkes i overskrift eller artikkelbilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå