magiga Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Har brukt kvelder og helger på å lære seg koding.Da snekkeren ikke fant noen app til det han trengte utviklet han sin egen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Fikk avslag fordi en mente det ikke var behov for tjenesten... Nei, er det noe vi ikke trenger så er det ting som gjør hverdagen enklere og jobben raskere og bedre. Hva slags for er i den der komiteen?Politikere? Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Beundringsverdig er ordet jeg kommer på. Godt at det finnes mennesker som ser muligheter og ikke begrensninger og har tro på seg selv. 5 Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 denne typen handlinger som gjør at folk blir rike folkens! har du en ide? kjør på! Han blir nok ikke rik på denne appen men med denne holdningen er alt mulig. 3 Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 denne typen handlinger som gjør at folk blir rike folkens! har du en ide? kjør på! Han blir nok ikke rik på denne appen men med denne holdningen er alt mulig. Folk har blitt rike på mye enklere apper en dette før. Og størrelsen på markedet er ikke engang noe tema, hvor mange håndtverkere / hobbysnekkere finnes det? Samtlige mannfolk i voksen alder. Hvor mange av dem vil ikke gjøre jobben litt raskere, og slippe å utføre de samme enkle beregningene gang på gang på gang? Alle med vettet i behold. Dette er en app som har potensiale til å bli pengemaskin. Helt klart! Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Ingen Android app? Eller ser / søker jeg feil? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Ingen Android app? Eller ser / søker jeg feil? Fra artikkelen: "Dalland jobber fortløpende med å forbedre appen, og har planer om å lansere en pro-versjon i løpet av kort tid. – Jeg skal også ut med både svensk, dansk og engelsk versjon. Når dette er gjort, går fokuset over til å få til android- versjon, sier han." Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Hehe, var litt rask i lesingen der ja.... Lenke til kommentar
aanundo Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Ja. det er fort å gjøre feil dersom dette skal regnes ut hver gang behovet melder seg, men alternativet er å lage sin egen variant i et regneark. Burde egentlig vært obligatorisk i utdannelsen å lage regneark for denne type oppgaver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå