Gå til innhold

[Løst] Samsung galaxy note 7 vs huawei mate 9 eller note 8

Anbefalte innlegg

Hei !! Har alltid hatt samsung tlf , har nå en note 3 som jeg er meget fornøyd med !! Ventet spent på note 7 og hadde håpet på en pris mellom 5 - 7 k , syntes 8500 ,- var veldig dyrt ..

Noen som har erfaringer med Huawei sammenliknet med samsung ?

Vurderer mate 9 som ikke er kommet ennå eller huawei note 8 .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei !! Har alltid hatt samsung tlf , har nå en note 3 som jeg er meget fornøyd med !! Ventet spent på note 7 og hadde håpet på en pris mellom 5 - 7 k , syntes 8500 ,- var veldig dyrt ..

Noen som har erfaringer med Huawei sammenliknet med samsung ?

Vurderer mate 9 som ikke er kommet ennå eller huawei note 8 .

Jeg har Huawei Honor 7 og for prisen er den veldig god. Har tidligere hatt OnePlus One  utrolig god mobil helt til sim kort trayen sluttet og fungere. Og en elendig kundeservice.  Og tidligere hatt Samsung mobiler.

Kan varmt anbefale Huawei . 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Samsung er jevnt over bedre enn Huawei på stort sett alt. Ingen tvil om at du får en mer pålitelig og påkostet telefon om du kjøper Note 7. Men den koster deretter også. Har du råd til det er Note 7 en bedre telefon, men Huawei er mye billigere. Det må være din avgjørelse om du vil bruke så mye penger eller kjøpe en dårligere telefon.

Lenke til kommentar

Har absolutt ikke råd til en Samsung note 7 nei , derfor jeg nå går over til Huawei .

Hvilken Huawei mobilen er det som gir mest for pengene ? Har sett på honor note 8 , ryktes om pris nærmere 3500 kr , 6.6" og 4500 mAh batteri ..

Vil helst ikke ha mindre enn 6"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...