Gå til innhold

GPS spoofing

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har spilt pokemon go siden det kom ut i Norge og er level 21 nå. Greia er at jeg er litt fristet til å prøve GPS spoofing, ikke på min nåværende bruker så klart, men å lage en ny for å prøve det. Jeg avskyr mennesker som bruker det for å ''rule'' gymmer og ha pokemon med over 3000 CP ute på gymmer, og kanskje påstår at de spiller ''legit''. For min del synes jeg det bare virker litt morsomt å prøve det ut for moro skyld, se om jeg kan sitte mitt i London og høste pokemon. Jeg ville latt gymmene være i fred og ikke ødelagt moroa for de som faktisk spiller sånn det skal spilles. 

Jeg bare lurer på hva slags risiko jeg eventuelt ville utsatt meg for da? Ville i verste fall brukeren bli slettet, eller kan de stenge hele appen for mobilen min eller noe? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De slår ikke hardt ned på det enda. Softban i så så mange minutter/timer. Men de hardere bansa kommer nok etterhvert, de har vært knallharde med Ingress hverfall når det kommer til spoofing.

At de banner på mac virker lite sannsynlig, men for å være sikker kan du jo bruke bluestack på PC å gjøre det derfra istede.

Lenke til kommentar

Har testet det på en egen bruker. Programmet jeg brukte er laget slik at en kan bevege seg rundt med piltastene, samt skrive inn destinasjon. Da bruker den (slik jeg har forstått det) Google sitt API for å velge raskest mulig vei. En kan da velge hvor raskt en skal bevege seg (som en gående, syklist, bilist, osv), farten tilpasser den etter forholdene (oppover, nedover, farstgrense om bil, osv), og lengden på skritt har innebygget randomness (slik at det ikke skal virke som om det er en maskin / GPS spoofing).

Har aldri opplevd softban de timene jeg har testet det. Har derimot opplevd det flere ganger med min "vanlige" account, f.eks. når jeg spiller i bil, eller sykler raskt nedover.

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...