Nemisen Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Hei! Har siden mandag blitt værre og værre form, og jeg er gaanske sikker på at det er halsbetennelse. Dette er den fjerde dagen, og det har blitt værre og værre for hvert minutt som går, tok nettopp min tredje dose med smertestillende uten effekt. Må kontakte legen imorgen tidlig, men får ikke til å sove, sliter med å puste, har alt for hovne mandler, klarer ikke å svelge uten intens smerte, ørene har konstant smerte, og halsen får mere og mere vondt. Er dette halsbetennelse? Skal egentlig på jobb imorgen, men har forsøkt å bytte uten at noen hadde mulighet, men er alt for dårig til å jobbe.. Har noen noe råd til dette? Har det rett og slett helt for jævlig nå, og jeg overdriver ikke, kjennes ut som om hodet skal eksplodere.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) håper at legebesøket har gitt deg gode svar, good luck Endret 5. august 2016 av Slettet-aj7hPT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå