Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan eller hvorfor tok forholdet ditt slutt?

Gjest Bruker-239845

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nysgjerrig. :)

PS: For ordens skyld tenker jeg da altså på et romantisk forhold mellom to personer. 

Har hatt 3 forhold. : Det første forholdet var vel vi begge del i bruddet. Vi var veldig ulike personligheter, og forsto oss dårlig på hveandre, og tilslutt så ble det av og på hele tiden. Vi var sammen i 16 år. Og fikk to barn. 

Andre forhold varte i 8 måneder. Jeg følte at han og jeg var for ulike som personer, og tilslutt så rennte alt bare i sanden. 

Siste forhold varte i 9 måneder/ men vi var fuckfriend i ytterligere 9 måneder til med mye av og på. Han mistet forelskelsen til meg med forklaring om at det var pga sin usikkerhet anngående om jeg hadde følelser for han i startfasen av bekjentskapet vårt.  

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

Tenker du på å gjøre det slutt med damen nå, og sniker etter tips? Sleiping! ;)

Tror jeg har skrevet hvorfor det ble slutt mellom meg og eksen tidligere på forumet et sted, men velger å holde detaljene for meg selv nå. Noen måneder etter bruddet har jeg fått litt mer innsikt i hvorfor jeg gjorde det slutt. Kort fortalt er det svært få kvaliteter hun har p.d.d. som matcher "drømmedamen" jeg vil møte en dag. Smilet og rumpen hennes er nok de eneste tingene jeg virkelig savner. Jeg har aldri møtt en som smilte som hun. Utrolig vakker, søt, nydelig. Måten hun strålte! Og jeg som trodde jeg var foretrakk fine pupper foran en deilig rumpe før jeg møtte hun... Hun endret meg der! Jeg svarer vel egentlig ikke på spørsmålet ditt, gjør jeg? Jeg skal slutte å skravle nå... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Haha. Nei. Kun nysgjerrig.

Men det er riktig at jeg er i et forhold og har tatt meg i å tenke på hvor lenge vi kommer til å være sammen og om det kommer til å ta slutt en dag. Noen forhold ser jo ut til å vare livet ut og akkurat det skremmer meg litt.

Vi har det veldig fint sammen og har ikke hatt en eneste uenighet eller krangel så langt, så ingen skjær i sjøen. Samtidig har jeg hatt gode vennskapsforhold som dessverre har tatt slutt eller hvor vi har mistet den gode kontakten, så jeg vet at ting kan skje selv om det ser veldig bra ut nå. 

Ellers takk til deg og Sportylady for svar så langt :) 

Lenke til kommentar

Haha. Nei. Kun nysgjerrig.

Men det er riktig at jeg er i et forhold og har tatt meg i å tenke på hvor lenge vi kommer til å være sammen og om det kommer til å ta slutt en dag. Noen forhold ser jo ut til å vare livet ut og akkurat det skremmer meg litt.

Vi har det veldig fint sammen og har ikke hatt en eneste uenighet eller krangel så langt, så ingen skjær i sjøen. Samtidig har jeg hatt gode vennskapsforhold som dessverre har tatt slutt eller hvor vi har mistet den gode kontakten, så jeg vet at ting kan skje selv om det ser veldig bra ut nå.

Ellers takk til deg og Sportylady for svar så langt :)

Jeg må ærlig si at drømmen er at et forhold skal vare. Jeg reflekterer fortsatt over det siste forholdet. Der var det mye som virket ut til at jeg ble lurt til å tro alt mulig som ikke var sant. Men det som jeg har lært etter bruddene mine er å ta mer hensyn til meg selv. Tiden med barna er svært viktig. Det er lett å spekulere mye om årsaKen rundt et brudd. Men når man føler man har gjort sitt for å fikse det og vedkommende ikke vil så er det jo bare sånn. Faktisk et brudd er ikke livets nederlag selv om det virker sånn. Det er da man våkner opp å ser at man har så mange andre bettydningsfulle mennesker i sitt liv å leve for :) Jeg må si at jeg ble fryktelig glad i alle tre mennene som jeg har vært sammen med. To av dem prater jeg litt med i blant. Den siste vil ikke vite av meg igjen og han missliker meg sterkt. Men Thats life. Sånn er livet og så håper man på noe bra rundt neste sving :D Eviglangt forhold er ikke det drømmen ?.

Jeg er veldig stolt over å ha hatt et forhold der vi var sammen og samboere i 16 år. Det er lenge det :).

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

har hatt flere mange årige forhold..men den ene var der hun ikke var helt god i hodet

hadde aldri møtt noen med diagnosert mentale lidelser, så jeg visste ikke hva det gikk i. Månendene gikk og jeg begynte å skjønne mer og mer. Prøvde å hjelpe henne, men hun var fortapt..  bpd, personlighetsforstyrrelse ++ prøvde å drepe seg selv 3 ganger i løpet de to årene. brente ned leiligheten sin i fylla og sovemedisiner. var notorisk utro, og brukte fyisk og psykisk vold mot meg. ene gangen truet hunmeg med en kjøkkenkniv, presset meg opp i hjørnet og holdt kniveggen mot hals og hjerte..  og mye mer.

fortalte dette til vennegjengen min, ble møtt med fliring og mild latter av jentene. og himling med øynene.

møter du på noe sånt selv, kom deg til helvete vekk i fra det, du kan ikke fikse dem! 

Lenke til kommentar

Fordi han flørta med andre og ville ha noe annet.

Anonymous poster hash: 7fb9b...b05

Den siste min tror jeg brøt kontakten på en sur måte fordi han holdt på med en annen pluss flere til og ville ikke noe annet ja. De to andre var det delvis min feil til bruddet.

Ikke lett. Men vet du hva vi lærer ut av dette : det er å stå på egne bein og ta vare på oss selv og bruke tiden mer fornuftig :). Tenke positivt på det som var selv om det gikk slutt. Eller tenke positivt på det positive mener jeg. :)

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

Den siste min tror jeg brøt kontakten på en sur måte fordi han flørtet med andre og ville ikke noe annet ja. De to andre var det delvis min feil til bruddet.

Ikke lett. Men vet du hva vi lærer ut av dette : det er å stå på egne bein og ta vare på oss selv og bruke tiden mer fornuftig :).

Jeg føler ikke at jeg brukte tiden min på noe ufornuftig, jeg ble bare lurt pluss skuffet. Og den følelsen er jo trist? I tillegg følelsen av at man ikke ble satt pris på, og det er jo også en trist følelse.

-Kall en spade for en spade!

Men: Når det er sagt så vet jeg godt at jeg ikke fortjente å bli behandlet dårlig og jeg lar ikke det gå ut over meg på en personlig måte. Jeg tenker at det må være opp til andre hvordan de velger å oppføre seg mot mennesker. 

Som Selena Gomez sier: Kill em with kindness.

Da blir verden til et bedre sted, tror jeg.

Anonymous poster hash: e43b1...f4c

• Liker 2
Lenke til kommentar

Den siste min tror jeg brøt kontakten på en sur måte fordi han flørtet med andre og ville ikke noe annet ja. De to andre var det delvis min feil til bruddet.

Ikke lett. Men vet du hva vi lærer ut av dette : det er å stå på egne bein og ta vare på oss selv og bruke tiden mer fornuftig :).

Jeg føler ikke at jeg brukte tiden min på noe ufornuftig, jeg ble bare lurt pluss skuffet. Og den følelsen er jo trist? I tillegg følelsen av at man ikke ble satt pris på, og det er jo også en trist følelse.

-Kall en spade for en spade!

Men: Når det er sagt så vet jeg godt at jeg ikke fortjente å bli behandlet dårlig og jeg lar ikke det gå ut over meg på en personlig måte. Jeg tenker at det må være opp til andre hvordan de velger å oppføre seg mot mennesker.

Forstår dine følelser. Jeg føler på det samme. Føler at jeg er blitt lurt til å tro at han som jeg var sammen med sist var veldig glad i meg. Tror den faktisk fortsatt men klyper meg selv i armen og sier til meg selv : "VÅKN OPP!!! Han er ikke glad i meg. Og han var nok det aldri heller.Men det går bra. Fordi jeg forsøkte å få det til. Det er det viktigste.". Forsøker å tenke positivt på all sexen vi hadde. Det andre vil jeg ikke tenke på. ;) Jeg fikk jo sex i lang tid. Hehe. Det er det positive ;). Nyter en boks cider i kveld etter noen harde senvakter så fortjente jeg det, da kommer mine innerste tanker ut haha.

Klem til deg. Jeg forstår at du ikke hadde det lett. Men forsøk å skriv ned og sorter tankene. Det gjorde jeg og det hjalp :). Jeg tok frem en bok og skrev mine følelser og ga meg selv et fornuftig svar på dem og så kom svaret: Se det positive og lev!! Og nyt livet!!!

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

Et ord til deg: klasse!

That`s my gal!  :new_woot:

Så til trådens tema: Vi ble enige om å gjøre det slutt. Hadde vært sammen i år og dager og hadde vokst fra hverandre. Dessuten hadde vi noen forskjellige fremtidsplaner pluss personlighetstrekk som var helt på bærtur og aldri kommer til å klaffe.

Anonymous poster hash: e62c5...49d

• Liker 4
Lenke til kommentar

Et ord til deg: klasse!

That`s my gal!  :new_woot:

Så til trådens tema: Vi ble enige om å gjøre det slutt. Hadde vært sammen i år og dager og hadde vokst fra hverandre. Dessuten hadde vi noen forskjellige fremtidsplaner pluss personlighetstrekk som var helt på bærtur og aldri kommer til å klaffe.

Anonymous poster hash: e62c5...49d

Slik var det faktisk med oss og. 

Jeg forsto ikke meningene hans om diverse saker som var meget spesielle. Han ville møte en som han hadde hatt et sexuellt forhold til for resten av livet. Det funket jo ikke for meg for jeg stolte ikke på han. Han satt å flørtet med henne med meldinger osv.  Det var så mye merkelig at jeg må ærlig talt si at jeg skal være glad for at jeg slipper å leve i usikkerheten som følge av levesettet hans. Det virket ikke ryddig ut. Stakkars den dame som må leve med det! Hun må akseptere alt som ikke en seriøs dame normalt sett vil akseptere. Jeg liker å ha et ryddig familieliv. Det er meg og det er det jeg søker etter!. 

Så da er vi to som har det på samme måte :) Vi skal være glade for at det er over når det er store sprang i tankeganger osv.  :w00t:. Man må finne en som er noenlunde i samme verdisyn om livet og har noenlunde samme tankegang for å ha det bra i et forhold!. Greit : jeg aksepterer at andre tenker ulikt men jeg vil ikke akseptere å leve i et forhold som byr på såpass store ulikheter at det byr på usikkerhet. 

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

grunnen for at det ble slutt?

Jeg liker å kalle bare alt hysteri.

Første forholdet hadde hun jeg ble sammen med mange personlige problemer som gjorde at jeg fikk personlige problemer, siden hun lot sine problemer gå ut over meg. 

andre forholdet var bare fuckshit for both. 

tredje, slo jeg opp med for at jeg skulle ha norsk prøve, siden jeg prøvde å recovre meg fra alle de personlige problemene jeg hadde fra første kvinnfolket, ved å prøve å ta generell studiekompetanse.

fjerde, Hun ville aldri gjøre noe. Så jeg skjønner ikke hvorfor jeg skulle ta vare på noen som ikke vil gjøre noe.

Endret av Andysowhatgg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi var sammen i 2 år. Min første kjærliglighet. Ble slutt pga studier jeg startet på i Australia. Vi ble begge enige om at et så langt avstandsforhold ikke ville fungere, og at vi heller kunne finne tilbake til hverandre når jeg var hjemme igjen... Dette skjedde da ikke ;) Ellers var det motsatt den andre gangen, fikk kjæreste i Australia, men måtte gjøre det slutt når jeg reiste hjem. Eller det ble vel slutt sånn etterhvert. Meg og Australia ass. Ødelagt alle forhold.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er i mitt 3dje forhold, så det var naturligvis 2 stk som tok slutt..

1. Var sammen bare 2-3 uker, men hun fant plutselig ut at hun ikke var over eksen allikevel. Hun gjorde det slutt. Var overraskende hvor knyttet man kan bli med en person på bare et par uker; var trist når det ble slutt, men gikk jo ganske fort over.

2. Forhold på 4 år. Jeg innså etterhvert at jeg ikke elsket hun så mye som jeg burde, for å kunne være med hun for resten av livet - følte det ble feil. Jeg valgte å si dette og avsluttet forholdet.

Nr 3 skal aldri ta slutt :)

Haha :) Forøvrig så høres det ikke helt som at du er over eksen din, G27.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha :) Forøvrig så høres det ikke helt som at du er over eksen din, G27.

Hehe. De aller fleste jenter har et pent smil, men svært få kan få meg til å smelte helt bare av det. Det klarte hun definitivt på den tiden. Når det kommer til personligheten passet hun som sagt ikke for meg, så kan trygt si jeg er over eksen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...