Fjelljenta85 Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Kan noen hjelpe med valg av ny tlf, ser Siba har samsung s5 neo til 2500,- eller er det andre tlf i samme prisklassen som er mer verdt? På jakt etter en tlf med god batteritid, tåler en trøkk, og har godt kamera. Har hatt samsung s 4 active og nå iphone 6, men sistnevnte tåler fint lite og særs dårlig batteritid så er på jakt etter noe bedre uten å betale skjorten. Takk for hjelpen og gode tips Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Hadde glatt gått for Moto G4/Plus i den prisklassen fremfor S5 Neo. http://www.tek.no/artikler/test-motorola-moto-g4-plus/349381 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Enig med han over her. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Har vært på jakt etter noe rundt den prisen selv, og landa på Moto G4 plus. Problemet er vel at den ikke er noe sted å få tak i? Hadde bestilt en hos CDON, men orderen ble plutselig kansellert fordi de fant ut at de ikke hadde den på lager allikevel. Lenke til kommentar
Fjelljenta85 Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Moto G4 plus må visst sjekkes ut. Kom på at jeg må ha en tlf som kan åpne pfd, word og excel filer da jeg ofte sjekker jobbmailen via tlf. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Har akkurat fått Moto G4 Plus i hus, og er positivt overrasket. Synes skjermen er bra, bedre enn Nexus 5X, har ikke testet kamera, men menyene flyter bra og den ligger fint i hånden. Nå har ikke Jeg testet Neo, men vanilla Android er foretrukket hos meg. Lenke til kommentar
Fjelljenta85 Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Hvordan er G4 i bruk sammenlignet med Samsung S2 og S4 vs iphone6. Har hatt huawei honor 7, men likte ikke den. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Kom på at jeg må ha en tlf som kan åpne pfd, word og excel filer da jeg ofte sjekker jobbmailen via tlf. Den kjører opperativsystemet Android. så om du trenger å åpne Exel filer eller PDF er det bare å installere ett program som ordner biffen via "Play Store" Microsoft Office er gratis til Android og kan åpne Exel å word filer f.eks. Forøvrig er nok G4 Plus ett soleklart valg over S5 Neo. Da det er en ny tlf med "ren android" og ikke en gammel modell full av samsung bloatware. Endret 4. august 2016 av Complexity Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Hvordan er G4 i bruk sammenlignet med Samsung S2 og S4 vs iphone6. Har hatt huawei honor 7, men likte ikke den. S2 og S4 er jo ganske gamle, så du vil nok merke stor ytelsesforskjell opp i mot G4 plus. iPhone har veldig god ytelse og god flyt i menyene. Jeg vil tippe iPhone 6 nok ligger litt over på det meste, men prisen tatt i betraktning er kanskje en G4 plus et bedre valg. Om du liker Android da. Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Moto G4 Plus, og Nexus 5x. Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Jeg har mobil gjennom arb.giver, og har gått fra Samsung S4 active og har nå Samsung S5 neo. Benytter den til mye dokumentasjon av utført arbeid og registrering, mailer, etc., bilder har vi behov for god kvalitet på, siden de skal videresendes til oppdragsgiver. I tillegg så har jeg behov for en værtettet og solid mobil, og der har virkelig denne mobilen levert. Jeg jobber utendørs hele tiden i all slags vær, så både snø, hagl og regn har den vært med på sålangt. Jobber som energimontør, så mobilen er ute i all slags terreng og værforhold. Skjermen virker også meget responsivt selv om den er full av dråper/vann. Så dette var en meget stor og god oppgradering fra S4 active for min del, og jeg har egentlig ikke noe særlig å klage på med denne mobilen her. Har jo gått litt ned i pris også siden jeg fikk den, og den er virkelig verdt 2.500,- Men hvor bra den er vs de andre mobilene som er listet opp her vet jeg ikke Lenke til kommentar
Fjelljenta85 Skrevet 21. august 2016 Forfatter Del Skrevet 21. august 2016 Det er jo et fåtall som har denne mobilen inne, hvorfor? Bestillingen min hos netonnet har ligget nå i 2 uker og dem vet enda ikke sikkert når tlf kommer inn. Er dette fordi den er populær eller produsenten sol har problem med produksjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå