Trajan Dobrev Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Hei, jeg er på jakt etter nye ørepropper som sitter inni øret Jeg ser for meg dette: Lavbudsjett, under 500 kr. God bass. Må tåle en del, vanntett hadde vært bra. Se fine ut. Siden jeg har et så lavt budsjett forstår jeg selvfølgelig at ikke alt på listen kan møtes. Jeg er uansett glad for alle forslag! Endret 4. august 2016 av Trajan Dobrev Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Nytt merke som har fått mye skryt, velg og vrak: https://www.urbanears.com/ue_no_en/headphones/earbuds 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 For min del, så finnes det ikke konkurranse; http://www.prisjakt.no/product.php?p=1719592. Jeg er på mitt andre par nå, og har betalt 800 hver gang jeg har kjøpt de. Og jeg har prøvd mye. Men alt har endt i retur, utenom disse. Priskrigen mellom exprert osv, gjør de til ett fantastisk kupp atm. 2 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 For min del, så finnes det ikke konkurranse; http://www.prisjakt.no/product.php?p=1719592. Jeg er på mitt andre par nå, og har betalt 800 hver gang jeg har kjøpt de. Og jeg har prøvd mye. Men alt har endt i retur, utenom disse. Priskrigen mellom exprert osv, gjør de til ett fantastisk kupp atm. Damn det var billig! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Ja, tror jeg skal plukke opp ett til par im. Var ikke klar over prisraset før jeg så det nå. Skulle jo til og anbef selvom de hadde kosta 800 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Hei, jeg er på jakt etter nye ørepropper som sitter inni øret Jeg ser for meg dette: Lavbudsjett, under 500 kr. God bass. Må tåle en del, vanntett hadde vært bra. Se fine ut. Siden jeg har et så lavt budsjett forstår jeg selvfølgelig at ikke alt på listen kan møtes. Jeg er uansett glad for alle forslag! Jeg vulle valgt XTZ øreplugger med dirac, minus at lyden er dårligere med spotify eller strømmetjenester... 1 Lenke til kommentar
Trajan Dobrev Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 For min del, så finnes det ikke konkurranse; http://www.prisjakt.no/product.php?p=1719592. Jeg er på mitt andre par nå, og har betalt 800 hver gang jeg har kjøpt de. Og jeg har prøvd mye. Men alt har endt i retur, utenom disse. Priskrigen mellom exprert osv, gjør de til ett fantastisk kupp atm. Takk, vurdererer å gå for disse, jeg hadde faktisk fidelio s1 for en tid siden takk for råd! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Stakk ned på Expert og sikret meg et par Fidelio S2. 359 kroner er helt latterlig, dette er et premiumprodukt på alle måter. Vurderer å kjøpe et ekstra par til å ha liggende. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Vurderer å kjøpe et par. Men da må eg få de levert til min mor. Og så få henne til å sende de til meg i sverige.. Tungvint. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Amazon selger dem for $130, så de kunne strengt tatt gått for over tusingen her til lands... Lenke til kommentar
Trajan Dobrev Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 Har selv brukt s1, og var ikke videre fornøyd med bassen. S1-øreproppene ble også ganske slitte etter en stund. Ellers et veldig godt produkt. Er bassen og slitesterkheten god i s2? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Da har jeg earbuds til jobben de neste to årene, til prisen av ett Takk for tipset. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Har selv brukt s1, og var ikke videre fornøyd med bassen. S1-øreproppene ble også ganske slitte etter en stund. Ellers et veldig godt produkt. Er bassen og slitesterkheten god i s2? Jeg er vant med ganske hifi hodetelefoner som ikke legger til noe, og synes bassen her er passe kraftig, tight og fin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå