ProphetSe7en Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Rooney får 87min. Vet ikke om jeg orker å se en united kamp til hvis jeg ser han i startoppstillinga. Han har ingen ting i det laget der å gjøre lenger. Da lar du være å se! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Drittdommer as. Lar det gå langt over tiden, men når det er åpent mål og 3 vs 1 så blåser han... Ville se et mål til! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Trasig kamp av flere spillere, men der smaker å vinne på en en elendig dag. Moro med fotball igjen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Drittdommer as. Lar det gå langt over tiden, men når det er åpent mål og 3 vs 1 så blåser han... Ville se et mål til! Klart du ville. Du ønsker ett poeng i tippekonken du Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Fellaini kan vel ikke starte flere kamper etter dette her? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Fisefint! Fulgte kampen på svensk radio i bil, og der var fokuset mildt sagt bare på Zlatan... Bra start på sesongen. Spillet og formen kommer etterhvert, vi må være litt mer tålmodige Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Jeg får begynne å følge med på Manu selvom jeg egentlig holder med et annet lag... Zlatan er min favoritt spiller Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Så hvilket lag er dette andre laget? Lenke til kommentar
Skralla1 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Rooney får 87min. Vet ikke om jeg orker å se en united kamp til hvis jeg ser han i startoppstillinga. Han har ingen ting i det laget der å gjøre lenger.Da lar du være å se!Ja det var jo det jeg sa? Post-match intervju med Mourinho: https://m.youtube.com/watch?v=AspLo_kiZF0 Endret 7. august 2016 av Skralla1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 (endret) Edit: feil tråd Endret 19. august 2016 av Roger Roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå