Gå til innhold

Kamptråd - Leicester City vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk klager konstant på Rooney, men Zlatan har da vært helt søppel denne omgangen. Mister ballen, henger ikke med på tempo osv.

Dette er Zlatans første offisielle kamp. Rooney har luktet dritt i tre år nå og blir bare verre og verre. Zlatan har ikke ballen, det har Rooney og han gjør så mange feil i førsteomgangen at jeg mistet tellingen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Zlatan trenger andre enn Rooney bak seg. Sistnevnte bare loffer rundt og mister ballen ofte. Trenger en med kreativitet som finner de åpne rommene bak han! Miki eller tja, Mata?

E:Hva med Memphis bak Zlatan?

Endret av VaporHead
Lenke til kommentar

Grunnen til at Zlatan ikke har ballen er jo fordi han mister den før han klarer få kontroll over den. I tillegg så går både Rooney og Zlatan dypt i banen samtidig, og klarer ikke helt finne ut av hvor de skal være på banen.

Forsvarer ikke Rooney, men litt lei av at uansett hvor dårlige spillere er så er det kun Rooney som trekkes frem negativt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan trekke fram Rooney, fellaini og Valencia. Zlatan må få litt mer tid før jeg gidder å klage på han. Ny spiller med alt nytt rundt seg. Litt tilpasning trenger nok legenden også.

Forøvrig har ikke Martial vært noe god heller.

Bailly, Shaw og Lingard har vært positive.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Det er rett og slett synd i han. Forstår ikke at verken LVG eller Mourinho velger å skåne han fra verden.

Rooney trenger noe nytt tror jeg. Han har stagnert helt og blitt verre og verre de siste årene. Han må ut av laget og kanskje til en annen klubb / liga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...