Latias Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) FA Community Shield07-08-2016 Kl. 17:00 @ Wembley StadiumVises på: MAX / Sky Sports Endret 6. august 2016 av Latias Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Plankekjøring for United. Lenke til kommentar
oinkerbranch Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Så ikke barca-kampen, men fikk med meg målene til Musa. Fy søren han er kjapp. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 4-4 etter 90 min. Vardy avgjør på overtid av overtiden, 5-4 til Leicester. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Satser på en liknende avslutning imorgen Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Gleder meg stort til kamp nå. Håper på god underholdning og seier i vår første ordentlige kamp for sesongen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Når starter sendinga på Max? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 De kunne jo gjort litt ut av det da.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Jepp, det kunne de. Men det gjorde ikke. Nu vel. Blir gøy med kamp, har ikke fått sett noen av treningskampene i sommer så det blir mitt første møte med "Mourinhos United". Hvis jeg skal tippe på et lag; DDG Valencia Blind Bailly Shaw Carrick Herrera Mikh Rooney Martial Zlatan Greit lag det der, Herrera skyves nok ut av de første 11 når Pogba er på plass. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Er egentlig redd vi taper denne med tanke på hvor rustne vi har sett ut. Musa kommer til å løpe gjennom forsvaret vårt. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Miki? Schneiderlin? Herrera? Takker f Pogba kommer. Den midtbanen der... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Hvordan er det mulig at Valencia får nok en sesong for Man Utd på høyreback? Finnes ikke større gåter i universet. Helt sykt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Hvordan er det mulig at Valencia får nok en sesong for Man Utd på høyreback? Finnes ikke større gåter i universet. Helt sykt. Vært meget god på backen siden han kom tilbake fra skade i vinter. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Hvordan vi kan starte med Rooney og Fellaini på midtbanen mot et enormt kontringhurtig lagt, det er faen meg helt utrolig. Kjente jeg ble litt negativ med engang jeg så oppstillingen. Forhåpentligvis så skjer det ting jeg ikke har visualisert i hodet mitt utpå der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Tror dette kan bli meget stygt. Tippet 0-3, men kan fort bli 0-10. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Damn, du er optimistisk eller pessimistisk, alt etter hva du egentlig ønsker. Jeg kan ikke drømme om at vi vinner med 3 mål mot ligavinneren. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Er det MAX eller min dekoder som loker i dag? Det står at de sender Nattpatruljen 16.55. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Hvordan vi kan starte med Rooney og Fellaini på midtbanen mot et enormt kontringhurtig lagt, det er faen meg helt utrolig. Kjente jeg ble litt negativ med engang jeg så oppstillingen. Forhåpentligvis så skjer det ting jeg ikke har visualisert i hodet mitt utpå der.For å være helt ærlig så ser det ut som noe LvG ville ha gjort... Endret 7. august 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå