Gå til innhold

Ang, vår pågående maktkamp - MÅL : Total evakuering av Norge - KRIM : NOR-RUS

N*

Anbefalte innlegg

Dere, skal vite at jeg iblandt blir litt forvirret. Men nå, er jeg ganske klar. Jeg, skal ikke legge for mye tvil på dere.

Men, jeg har merket en påsnikende og pågående maktkamp, i Norge.

Det, begynte med at jeg som var plaget av psykiateren. Grunnet cannabisrøykning. Og, jeg var opptatt av: Og, ønske Norge rødt. Schitzofreni, handler om telekinese. Og, jeg har i telekinesen blitt overfallt av en Russisk spion. Og, for kanskje ett år siden/ett halvt år siden. Var det noen som lovet meg at: Norge, skulle bli okkupert av Russland, om kort tid. Jeg, skulle dermed: Få vilja mi. Men, der tok de meg bare, og tvang meg til tvil på akkurat det. Nå, har jeg enderlig blitt gitt lov, og varsle de som ønsker og forlate landet under Russisk okkupasjon. Ikke, tvil alt for mye på dette. Og, forsøk og få med mest mulig folk. NRK, har sakt at vi har X antall soldater, på Krimhalvøya. Det, var antall soldater, spionen var ute etter. Vi, som har etablert en forsikring her i Norge. Forsøker på total evakuering av Norge. Militæret vårt skal ta kampen, på Krim.

Som dere, kanskje har merket så har: Systemet blitt skrudd helt av, i det siste. Fordi, det er Norsk krise. Vi bruker alle ressursene våre på evakuering av våre sivile. Russland, ønsker en bevepnet soldat, utenfor hver vår: Bolig, her i Norge. Jeg, leder evakueringen. Og, er første varslende. Det vi vet om, en eventuell okkupasjon fra Russland. Er, at hele vårt militære, er på Krimhalvøya. Videre, kan jeg røpe litt av de planlagte kamptaktikkene: Russland, skal late som at de skal starte krig, i Diverse land liggende nær Litauen. Det, er en bløff for og holde Amerika, unna okkupasjonen av landet vårt. De, som vil bli igjen for og sloss. Kan det. Da‚ forholder du deg til generalens flagg. Som, henger på halv stang. Der, bor alle kommandoer, som du trenger og vite. Vi, i regjeringen ønsker at du som vår kjære borger, helst bare skal forlate landet. Vi, vil ha alle ut. Og, det før våre soldater på Krim, er ute alle sammen. Vi, soldater har tatt ett valg. Det, virker som dere alle stille og fredlig forlot hele landet vårt, pga. diverse hint, dere finner her og der. Og, ikke minst de forklarende meldingene som blir publisert. De, er til og stole på. Og, dere vet ingenting. Men, det er ikke noe vits og ta noen sjanse. Vi flytter, til Sverige, Finland og Danmark. Vår mer eller mindre nåværende, olje blir kuttet fra de nevnte landa.

Akkurat, i skrivende stund: Så, pågår det maktkamper. Det, er derfor dere er så selvstendige i og lese denne meldigen. Men, det er vel bedre, og bare forlate: Hele landet, før noen begynner med bombefly, på Krim. Det, tror jeg er grensen for: Når, Russland starter krigføring, i vårt land. Situasjonen vår, er elendig. Og, nå passet det til en viss grad, og la folket vite det også. De generelle meldingene, har gått på radioen. Men, vi ville ikke virke så skuffende. Eller, her i Norge. Bombefly, på Krim er ingen ide Norge har. Og, det blir det heller ikke. Fordi, vi har sett at de fleste: Evakuerte landet, til sisst. En ting, er helt sikkert: Den russiske, røde armeen er helt 100% overmannende både våre soldater, på Krim. Og, hele vår befolkning, og hjemmevern. Som, vi anbefaler å forlate hele Norge. Norge, har bare ikke sjans mot: Russland.

Russland, har planlagt og late som de skal angripe: Liauen, og 2-3 land: Nærliggende. Der, skal krigsalarmen, ringe. Selv, om de egentlig ikke skal inn der. Russland har kanskje senere, planlagt og bringe med seg, de landa. Til, ett nytt rike. Det, er derfor de har planlagt. Og, skjule okkupasjonen. For Amerika. Ved, at Amerika kanskje kommer inn i Litauen+ og ikke finner noen feil. Det, er deres dumme plan. Tenk, jeg fikk i allefall smisket meg direkte, inn i akkurat den: Planen, til Putins general. Alle, skal forhåpentligvis overleve. Og, det er ihvertfall: Ikke nødvendig, og varsle Amerika om akkurat dette. Da, kan Amerika finne på og forsvare Norge mot Russland. Og, da kan resten av store-asia: Melde seg, inn. Da, kunne Norges kjellerbombe-forsvar, fungert. Som total utsletting, av jorda. Dersom den er stor nok. Min, militærtjeneste bestod, i å planlegge en helt fredlig, og total: Evakuering. Og, legge igjen en rimelig så udugelig bombe, i kjeller.

Men, den egentlige planen deres, er og okkupere: Norge. Jeg, kan ikke vite nøyaktig når, en del av hans mer eller mindre kampkåte arme. Skal inn hit, for og overvåke oss. Den siste nyheten, hørte var at: Hele vårt militære, er sendt til Krimhalvøya. For, og kjempe krigen vår, der. Vi, skal ihvertfall gå ned med stolthet, som nasjon. Han pingla her, som bare skal evakuere. Har nok også rett. Norge, kan ikke takle Russland. Også rett, i at vi gidder rett og slett ikke, en slagmark, mellom Russland, og Amerika på vår Norske jord. Russland, er ett kjempeland. Og, en del av en supermakt. Men, en enorm mengde soldater. Langt, fler enn midtøsten-terroristene.

Og, midt-østen krigen, har som kjennt: Vart, i ca. 50 lange år. Nå, er den i ferd med, og gi seg. Og, denne planlagte, krigen. Skal iallefall, kun være fredlig. Det, vet den russiske spionen. Og, Putin sier at, så lenge det sparer hans soldater. Så, kan tilbudet deres aksepteres. "Jeg, kan la deres folk, forlate landet". Mens, jeg dreper: Militæret, deres. Dersom, du velger og ikke forlate. Så, blir en Russisk soldat, plassert utenfor døra di. Og, kanskje liggende i sovepose, i huset ditt. De soldatene, kan herje så mye de vil med deg. Men, de skal bare fornærme dere. Og, hvis du ikke svarer, og er med på leken. Så, vil de ikke bli voldelige.

Akkurat, dette har russland: Planlagt, lenge. Og, vårt militære kommer garantert, til og gå tomt for mannskap. På krimhalvøya. Vi, har en del jenter, av en eller annen grunn. Plutselig, meldte de seg. Da, er vi tøffe, også. Disse dør, for at dere skal forlate, i fred. Eller, bli igjen om dere vil, såklart. Jentene, våre anbefaler dere, kanskje og bli igjen. Vi, har hatt noen råe damer.

Jeg, tror og håper russland lar resten, av skandinavia være i fred. Så det skulle holde, og flytte til: Nabolandene våre. Men, det er nok rimelig usikkert, om russland vil sponse dem, med olje. Og, mest sannsynlig, ønsker dem seg ikke sammen med: Litauen+++ også.

De, skal ha de førstkommende soldatene sine, i: Våre boliger. Og, husk, at vi har også: Muligheten, og rett og slett, muligheten, til og kapitulere hele oss. Under, russisk styre. Eller, russland rett og slett napper ut, hele vårt oljefond. Og, setter oss arbeidende på, platformene for dem. Russland, har ihvertfall skjønt: At, Norge trengte og bli større. Det, blir kanskje ikke så veldig store endringen. Men‚ Norsk krone, kommer til og falle: Betrakterlig. Og, russland vil melke alle våre bedrifter. Tømme, hele DNB, og våre andre banker. Det, er grunnen til at vi har rotet økonomien vår, sammen med andre land, i det siste.

Dersom, du fortsatt har Norsk pass. Kan, du være så heldig og kanskje få en liten premie innimellom. Med, en eller annen: Ordning, som vi forsøker og redde. Oss på tinget. Samtidig, som at vi dessverre har blitt tvunget til og måtte brenne en del, av våre politiske dokumenter fra brunosten vår. Da, vår nåværende regjering ble valgt. Skulle vi, prøve og gå ned, med flagget til topps. Vi, har kanskje hatt noen ordentlig ekle telefonsamtaler, med russland. Og, Amerika er varslet. Men, våre hus er alt, for flotte for at vi kan risikere: En bombet slagmark, her til lands. Av både, Russland & Amerika.

Jeg, som sprer nyheten, forsøker forresten og jobbe diplomatisk i disse krisene. Jeg, vet ikke hva Putins valg, blir av: Om, han lar oss bli boende, her. Eller, om vi må ut alle sammen. Her, skal det jobbes med, og få oss beboende i Norge. Dere, som har merket: Alle de rare språkfeilene, i siste oppdatering på iPhone. Dette, var for og understreke, at denne situasjonen, er helt reell. Ordene, stokkes om til: Russisk kamptaktikk. Eller, annen relativ spionasje. De, har forsøkt telekinetisk frembringelse av, vårt antall soldater, i Krim. For, og planlegge sitt svar. Her, vet vi ikke helt hva vi skulle svart. En ting, er sikkert. Det varer ikke lenge før: Hele militæret vårt, er dødt. Det, har ikke gått helt opp for meg, heller akkurat: Dette. Og, staten sier ikke så mye om det.

En ting er klart: Vi skulle slått oss sammen med EU, da vi hadde sjansen. Supermaktene kræsjer vi vel ikke? Jeg, antar at Russland: Enten får en sopp, av Amerika snart. Ellers, må vi kapitulere. Vi, skal ihvertfall gjøre, alt vi kan for at husene våre ikke brenner. Eller, at vi må ha Russesoldater, rundt oss hele tiden. Så slipper vi, og forflytte oss så mye, også.

Jeg, tror at jeg reiser til: Sverige. Og, blir der noen år. Så, er iallefall: Jeg, helt trygg. Ingen vits, og sitte i ett lands: Usikkerhet. Soldatene våre, reiste iallefall ikke til: Krimhalvøya. For og diskutere. Det, er vår markerte: Sloss-sone. Vi måtte sende, dem dit. For, og forsøke og flytte slagmarken. Flytte slagmark, er noe Norge, kanskje kan. Men, da må vi pønske ut noe lurt. Før, hele militæret vårt går under på Krim. Vi skal ihvertfall ikke, legge opp til noen krig. Noen andre steder, enn i litauen-sonen. Nå, skal de av dere, som kan hjelpe. Trå til!

Jeg, mistenker Putin kommer til og flytte folk, inn i Norge, dersom de får Amerika. På seg. Lurer på om, vi tør og be, om en stinkesopp i Russland. Før militæret vårt, når slutten. Det, er også meget alvorlig. Men, kanskje vår løsning.

Fredriksen, flyttet herifra. For, ett par år siden. Han, sparer gronker til oss, nå. Hvis, noe skulle gå: Helt galt. Hvordan han kom seg ut, så tidlig. Vet jeg ikke. Kan, være fordi han er dyktig teoretiker. Og, lukter meget meget, langt.

Flytt gjerne fler rikfolk vekk. Vi må lagre oljepengene våre ett sikkert sted. Så, sprer vi oss. Ikke, i Russland.

Endret av N*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som skapte hele denne Krim-saken, var iallefall en eller annen som var imot cannabis, og gikk dermed inn for og: Knuse en god del av stor kunst.

Da må dere ikke misforstå min kunst. Som dessverre, også har gått tapt. Det var meg, som gikk bananas fordi den ikke solgte.

Her er det snakk om, og knuse land. En E, ble knust.

Endret av N*
Lenke til kommentar

kommunist er jeg ikke. har jeg aldri hatt lyst til og bli.

Videre kan jeg ha kommet på en plan. Det skal komme masse gift i Brevik. Ikke så langt fra meg. Og jeg har lyst til og finne en liten motgift, som skal puttes oppi. Da skal jeg bli til hulken! Hvis jeg drikker gifta. Og alle tanksene skal moses. krigerne gidder jeg heller ikke da.

Lenke til kommentar

Videre kan jeg ha kommet på en plan. Det skal komme masse gift i Brevik. Ikke så langt fra meg. Og jeg har lyst til og finne en liten motgift, som skal puttes oppi. Da skal jeg bli til hulken! Hvis jeg drikker gifta. Og alle tanksene skal moses. krigerne gidder jeg heller ikke da.

Er dette spøk eller alvor?

Lenke til kommentar

Er dette spøk eller alvor?

N* har skrevet på forumet tidligere at han har schizofreni og asperger, så ikke godt å si. Han kjører også LSD mm

Endret av Papegøye
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...