froggen Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Skulle gjerne spilt dette spillet igjen. Noen som vet om det finnes til Wii ? https://www.youtube.com/watch?v=tpM5D44ZFL8 Ikke interessert i en emulator på nettet. Men vil ha det til konsollen. Tenk så ufattelig kult pokemon go hadde blitt hvis de hadde laget Gym'en som dette spillet! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Wii kan spille Gamecube spill direkte hvis du har plata. Det er gamecube-kontroller porter på siden av Wii'en tilogmed som tar både orginal GC kontroller og 3rd party GC kontroller, og en egen slot for GC minnekort. Så det er bare å finne spillet brukt et sted og poppe inn skiva. Endret 4. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Wii kan spille Gamecube spill direkte hvis du har plata. Det er gamecube-kontroller porter på siden av Wii'en tilogmed som tar både orginal GC kontroller og 3rd party GC kontroller, og en egen slot for GC minnekort. Så det er bare å finne spillet brukt et sted og poppe inn skiva. Såvidt jeg vet så var Pokemon Stadium 1 til N64, og ikke til gamecube Det er dessverre kun to måter for deg å spille Pokemon Stadium 1 på. 1. Koble opp en N64 med spillet 2. Bruke Emulator på nett Det kan tenkes Nintendo vil lansere det til Eshop en eller annen gang i fremtiden, men det ville jeg ikke ventet på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Åja..jeg var sikkert på det var et GC-spill, tenkte på all 3d-grafikken. Lenke til kommentar
Gjest member-414199 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Det finnes et lignende spill til Wii som heter Pokèmon Battle Revolution Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Hvorfor vil du ikke bruke emulator? Bruker jo Xbox 360 kontroll eller hva slags kontroll du vil til å spille, hva er forskjellen? Du får vel N64 USB konverterte kontroller også på ebay mener jeg, N64 kontrollen er dog selvsagt et utyske av en kontroll som helst skulle vært glemt... Lenke til kommentar
Gjest member-414199 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Hvorfor vil du ikke bruke emulator? Bruker jo Xbox 360 kontroll eller hva slags kontroll du vil til å spille, hva er forskjellen? Du får vel N64 USB konverterte kontroller også på ebay mener jeg, N64 kontrollen er dog selvsagt et utyske av en kontroll som helst skulle vært glemt... Jeg har en slik adapter så man kan bruke gamecube kontroller på N64. Anbefaler til alle som bruker N64 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå