tinsleyman Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Hei, Har nettopp kjøpt meg en ASUS VivoBook med et MicroSD spor. Ønsker meg et større og kjappere kort. Regner med at et kort med raskere specs vil forbedre ytelsen på laptopen? Det er et standard 16 GB Sandisk 30MBs, som står i. Men, såvidt jeg kan se så står det sjelden oppført 4KB hastigheten på disse korta, kun sekvensiell les og skriv. Det er vel 4KB hastigheten som er viktig for apps osv eller tar jeg feil? Tenkte meg et SanDisk Extreme Pro UHS II kort, så fremt laptopen støtter UHS II :-) Noen som har erfaringer med dette? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
toffo Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Det vil vel være merkelig hvis en ny PC ikke støtter UHS II tror jeg. Google MicroSD benchmark. Det juges så det holder på pakninger og reklame for de kortene. SanDisk og Samsung er stort sett ganske safe men det er sikkert unntak der også og det kan være store forskjeller på kort som ser ganske like ut spec-messig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå