PatSharpX Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Har i det siste gjort en del oppdateringer på anlegget siden jeg har kjøpt meg bolig og har en stabil bosituasjon.Nå er det egentlig platespilleren og RIAA trinnet som gjenstår.I dag har jeg NAD 533 spiller (hvis jeg ikke husker feil), som basically er en Rega Planar 2 og NAD PP-1 RIAA trinn.Resten av anlegget består av Hegel H160 og ProAc D18.Har ikke lyst til å bruke så mye mer enn 10k på dette, har ikke noe problem med å kjøpe i hvert fall RIAA brukt.Vurderer Pro-Ject RPM 3 Carbon spilleren. Syns denne ser ganske bra ut også, som er ett pluss. Når det kommer til RIAA så er jeg usikker. Er det noen som har noen tips? Vurdere å stykke opp kjøpene også. Vil jeg feks vinne en del på å bytte RIAA trinn så kan jeg gjør det i førsteomgang. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Etter tips fra ett annet forum har jeg kommet fram til at jeg beholder spilleren å kjøper ny RIAA og pickup i førsteomgang. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. august 2016 Forfatter Del Skrevet 8. august 2016 Om noen skulle være interesserte så ble det Graham Slee Era Gold med PSU1 "oppdatering". Så blir det pick-up ved neste lønning, lener mot Ortofon 2M Black. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå