Gå til innhold

I Knut Hamsuns rike - Rundt omkring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er der flot her...kan bedst lide det sidste billede...Fotografere du også ved at have fokus 1/3 inde i billedet ?? :-) sig mig ligner jo efterår...er der allerede efterårsfarver ? Hilsen Suss

Hei Suss!

Ja, her er det riktig flott! Hvordan fokuset var, det husker jeg ikke. Det ligner kanskje efterår, men i det siste bildet er det kun solen som gir de gyldne farver. På de andre bilder er det rett og slett kystens flora som er slik. Det siste bildet er et vatn, altså ferskvann, men de andre tre er ute ved Tranøy fyr ved havet.

:)

Lenke til kommentar

Fyret, kystens vokter. Det at vi kan se fyret langt der ute bare som en liten del av naturen omkring understreker dets betydning. Et godt valg av ståsted. Ellers en fin serie med fint sollys på ås og vann i V4.

Mvh Ragnar

%

Jeg kommer nok tilbake til Tranøy fyr ved en senere anledning. Jeg tok endel bilder her, er jo veldig glad i fyr! Vi fikk tur opp i tårnet også, det er jo alltid gøy!

Tusen takk for fin kommentar! :)

Lenke til kommentar

Spesielt på V1 er det tydelig at vidvinkelen har vært i bruk for det gir godt dybdessuug.

Kanskje er det linjene ut i de nedre hjørnene som er med på å gi litt buet følelse i bildet.

Flott serie du har her.

Arkivet blir antagelig betraktelig større etter denne turen.

Roar

Hei Roar!

Jeg er i grunnen godt fornøyd med vidvinkelen min, den buer ikke veldig mye ned i sidene synes jeg.

Jeg har jo tatt endel bilder denne ferien, men ikke så mye som jeg trodde jeg kom til å gjøre. Har vært så innmari aktiv, og motivene har vært så mange at jeg nok ble litt bortskjemt, nøyde meg ofte med å bare nyte med øynene.

Men klart; jeg må nok plage dere med Nordlandsbilder utover høsten også. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...