MartinHJ Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Kveld ved Reva Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Ble riktig flott det, men hadde villet ryddet bort noen kvister som kommer inn i toppen på venstre side. Da blir bildet enda roligere. Flotte farger, fint lys og fin komp. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Her tenkte jeg at "på ræva" kunne vært lagt til foran eller bak i tittelen for det var liksom noe fonetisk likt der som passer med motivet. Nå vet jeg jo at laaange lukkertider til tider er trendy, men på levende vann som her passer det ikke - men derimot på store vannflater ved sjøen der fjæresteinene liksom blir liggende i tåke er det noe annet. Da nærmer vi oss kategorien kunstbilder. Rennende levende vann bør få lov å fremstå som det og ikke som kremfløte eller bomull. jeg har jobba mye med levende vann fotografisk, men aldre laange lukkertider mer enn at vannets liv fortsatt kommer tydelig fram. Ellers et flott motiv med fint lys, ditto skarphet, farger og detaljer. Ikke alle liker å klone i naturbilder, men jeg ville fjernet litt løse kvister som stikker ned fra øvre ramme både til høyre og venstre og da spesielt til venstre. Roar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Nydelig bilde men kvistene er jo nevnt, Lenke til kommentar
MartinHJ Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Takk for tilbakemeldinger, skal få ordnet opp i kvistene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg