jarle-60 Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Født på ny Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Ja, dette ble noe nnerledes enn mitt bilde derfra ser jeg. Litt mer i det kunstneriske hjørnet dette her og det er jo bare artig det! Synes det ble flott og interessant. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Ser du går meg i næringa for det jeg driver med ligger vel også et sted mellom fotografen og maleren. Foreslår å halvere himmelen for da senkes blikket og dybdefølelsen kommer bedre fram. For mye himmel og/eller blått over skyene dreper lett dybden i et bilde. Roar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Ser du går meg i næringa for det jeg driver med ligger vel også et sted mellom fotografen og maleren. Foreslår å halvere himmelen for da senkes blikket og dybdefølelsen kommer bedre fram. For mye himmel og/eller blått over skyene dreper lett dybden i et bilde. Roar Ja nå må du passe deg Roar. Takk for innspill ja ikke uenig og med deg i det. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Ja, dette ble noe nnerledes enn mitt bilde derfra ser jeg. Litt mer i det kunstneriske hjørnet dette her og det er jo bare artig det! Synes det ble flott og interessant. Takker for Helene, noen ganger er det ok å være litt gal. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Ja, dette ble noe nnerledes enn mitt bilde derfra ser jeg. Litt mer i det kunstneriske hjørnet dette her og det er jo bare artig det! Synes det ble flott og interessant. Takker for Helene, noen ganger er det ok å være litt gal. Ja, helt klart! Flipper ut litt av og til jeg også ... Endret 4. august 2016 av Fotoskrulla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg