ennes Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 heisann! Jeg skal kjøpe meg en ny strømforsyning. Noen som har forslag? Jeg har en AMD-maskin med mye stash som krever strøm. Jeg har sett på denne http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=LEV420XPE-P Den er ganske billig og har 420W som er ok. Lenke til kommentar
MantaRay Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har ikke hørt om Levicon, som tydeligvis produserer denne. En generell og god regel er å alltid kjøpe en kvalitets PSU. Hvor stor PSU du trenger kommer an på akkurat HVOR mye stasj du har i maskinen. Selv har jeg en Antec TruePower 380w som driver et nytt AMD system m. 5 harddisker, dvd-rom, cd-rw, 5 pci-kort, Radeon skjermkort og 5 kabinettvifter. Dette fungerer utmerket, mulig denne powersupply'en passer deg også. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 tror jeg ville valgt en antec eller enermax psu.. vil ikke ha noe jeg ikke stoler på til å gi strøm til alt jeg eier å har inni pcen.. Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg har en 520W BeQuiet PSU m/2 vifter og aktiv PFC.. nesten lydløst. Fant ikke link til den jeg har, men her er en link til en annen BeQuiet PSU: BeQuiet 450W 1.3 Color Jeg er ihvertfall fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå