akelbo Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Gratisspillet håver inn enorme summer.Pokémon Go har tjent over en milliard kroner siden lansering Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Hvis noen lurer på hvorfor så mange spill har mikrotransaksjoner, så er vel dette et ganske klart svar. Forøvrig vil jeg gjerne tilføye at jeg HATER mikrotransaksjoner! 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Hvis noen lurer på hvorfor så mange spill har mikrotransaksjoner, så er vel dette et ganske klart svar. Forøvrig vil jeg gjerne tilføye at jeg HATER mikrotransaksjoner! I Pokemon Go trenger du faktisk ikke å bruke en krone for å ha en positiv opplevelse, og du føler heller aldri behovet for å bruke penger på det. Da har de faktisk fått dette til på en bra måte. 4 Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Helt ærlig, hvis ett selskap lager ett produkt som er så populært og så mye omtalt fortjener dem hver eneste krone de tjener. 2 Lenke til kommentar
SupplyApollo Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Fantastisk å se at Niantic tjener penger på dette Unner heller de pokemon-penger enn Candy Crush-folka. 2 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Håper de da investerer en god del til i selve spillet, ikke bare melker kua tom. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Klarer ikke å se helt hva all fuzzen er for. Spillet er jo kjempedårlig, og jeg tror oppriktig talt dette ikke hadde blitt populært om figurene ikke hadde vært pokemons... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå