fotball lampe546 Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Hei! Jeg har nettopp bygget den nye datamaskinen min og startet den opp med en windows 7-kopi. Jeg har lastet ned alle driverne over på en minnepenn som jeg skal føre over på den nye datamaskinen. Av en eller annen merkelig grunn plukker ikke datamaskinen min opp USB'n. Finner ikke i Device/Disk Manager heller. Takk for all hjelp på forhånd!!! Endret 3. august 2016 av fotball lampe546 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Høyreklikk på "min datamaskin", velg "manage" og sjekk "disk management". Kan hende Win ikke vil gi den en stasjonsbokstav. Eller så kan det hende at Win ikke har USB driverne installert, kan skje med USB 3. Hvis ditt HK har USB 2 så dytt saken inn der. Lenke til kommentar
fotball lampe546 Skrevet 3. august 2016 Forfatter Del Skrevet 3. august 2016 Høyreklikk på "min datamaskin", velg "manage" og sjekk "disk management". Kan hende Win ikke vil gi den en stasjonsbokstav. Eller så kan det hende at Win ikke har USB driverne installert, kan skje med USB 3. Hvis ditt HK har USB 2 så dytt saken inn der. Prøvde dette tidligere, funket dessverre ikke Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Hvilket hovedkort har den PC'en? Vær klar over at mange hovedkort fabrikanter buker tredjeparts USB 3.0 porter (blå kontakt), f. eks. Asmedia og uten drivere for Asmedia, funker ikke USB 3.0 porter. Hvis mulig, sett USB stikken i en USB 2.0 port (svart kontakt). Og i tillegg så har nok ikke Windows 7 integrerte drivere for USB 3.0 eller drivere for nyere brikkesett. Lenke til kommentar
fotball lampe546 Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Hvilket hovedkort har den PC'en? Vær klar over at mange hovedkort fabrikanter buker tredjeparts USB 3.0 porter (blå kontakt), f. eks. Asmedia og uten drivere for Asmedia, funker ikke USB 3.0 porter. Hvis mulig, sett USB stikken i en USB 2.0 port (svart kontakt). Og i tillegg så har nok ikke Windows 7 integrerte drivere for USB 3.0 eller drivere for nyere brikkesett. har prøvd 2.0 og 3.0.. Hovedkortet er MSI Gaming B150i Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Hei! Jeg har nettopp bygget den nye datamaskinen min og startet den opp med en windows 7-kopi. Hva mener du med dette uttrykket? Installerte du Windows 7 på denne nye maskinen, eller satte du inn disk med en kopi av en gammel Windows 7-installasjon på? Lenke til kommentar
fotball lampe546 Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Hei! Jeg har nettopp bygget den nye datamaskinen min og startet den opp med en windows 7-kopi. Hva mener du med dette uttrykket? Installerte du Windows 7 på denne nye maskinen, eller satte du inn disk med en kopi av en gammel Windows 7-installasjon på? Helt ny disk med windows 7 på Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1732301&hl= Lenke til kommentar
fotball lampe546 Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1732301&hl= Ligner veldig på samme problemet, skal se inn på detta! Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Jeg løste det med at jeg lastet over driverne fra intel over på en ekstern HD og koblet den opp til SATAEN. Der fikk jeg tilgang til disse Lenke til kommentar
fotball lampe546 Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Jeg løste det med at jeg lastet over driverne fra intel over på en ekstern HD og koblet den opp til SATAEN. Der fikk jeg tilgang til disse Dette skal definitivt prøves! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå