Ragnar Skj Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Mazda MX5, Villa Malla og Filtvedt fyr Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Nok ett meget flott bilde fra kjente trakter dette Ragnar. Tror du har helt rett i att dette er ett eksemplar av Mazdas kjempesuksess MX5. En artig bil Mvh Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Kjøpt deg ny bil Ragnar!? Flott komponert bilde med mange elementer. Likte godt flagget også jeg. Og så er jeg svak for fyr. Tror det blir et fyr fra min side også i morgen.. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Filtvedt fyr er et yndet foto objekt. Om en MX5 er det, vet jeg ikke, men til sammen blir dette riktig så bra. Pluss for fint vær. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Flott bilde,fin komp.liker det jeg ser Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Nok ett meget flott bilde fra kjente trakter dette Ragnar. Tror du har helt rett i att dette er ett eksemplar av Mazdas kjempesuksess MX5. En artig bil Mvh Rolf Da går jeg for Mazda MX5. Takker for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Kjøpt deg ny bil Ragnar!? Flott komponert bilde med mange elementer. Likte godt flagget også jeg. Og så er jeg svak for fyr. Tror det blir et fyr fra min side også i morgen.. Er nok dessverre ikke min bil. Må nok greie meg med "luksusbilen" Skoda (riktignok ganske ny). Fyr er ofte et fint moment å ha med på bilder. Takker for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Filtvedt fyr er et yndet foto objekt. Om en MX5 er det, vet jeg ikke, men til sammen blir dette riktig så bra. Pluss for fint vær. Som du skriver, Filtvedt fyr et yndet fotoobjekt. derfor vanskelig å finne noe utenom det vanlige. Takker for din kommentar ! skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Flott bilde,fin komp.liker det jeg ser Takker for det Kjetil. Skj Lenke til kommentar
sussss Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Farverigt billede sommerligt må man sige..synes det ser lækkert ud vh Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Nå er vel ikke du av dem som alltid må ha med en bil i bildet, men det begynner å bli noen. Når kommer skoda'n??? Men rett skal være rett - den skaper liv og dybde i bildet. Uten hadde det nok blitt et heller kjedelig bilde. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Farverigt billede sommerligt må man sige..synes det ser lækkert ud vh Suss Takk for din gode kommentar Suss. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Nå er vel ikke du av dem som alltid må ha med en bil i bildet, men det begynner å bli noen. Når kommer skoda'n??? Men rett skal være rett - den skaper liv og dybde i bildet. Uten hadde det nok blitt et heller kjedelig bilde. Roar Hei Roar, ang. det med bil, må vente til det rette øyeblikket før skoda`n blir tatt med. Spørsmålet er om det finnes et slikt øyeblikk ! Takk for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Flott komposisjon Ragnar M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Flott komposisjon Ragnar M v h Leif Takker Leif ! Skj Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Bare hyggelig !!!!!! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Et herlig sommerbilde med oppsiktsvekkende bilfarge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg