Kjetil Øyen Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Fra Reine Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Sjå der du! Trodde du hadde tatt bilde av et maleri.. Det er flott, men ville nok også vært flott in natura. Nydelig komp! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Bilde i maleriform, dristig og med vellykket resultat. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 3. august 2016 Forfatter Del Skrevet 3. august 2016 Sjå der du! Trodde du hadde tatt bilde av et maleri.. Det er flott, men ville nok også vært flott in natura. Nydelig komp! Takk Helene, legger ut utgangspunktet. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 3. august 2016 Forfatter Del Skrevet 3. august 2016 Bilde i maleriform, dristig og med vellykket resultat. Mvh Ragnar Ja blir jo litt annerledes. Takk for fine ord. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Her tippa jeg HDR forsøk, men ikke umulig jeg havner på feil fjell i dette landskapet for ellers hender det jeg havner på feil jorde. tror nok jeg velger meg V2 her. Litt vanskelig motiv med så mange elementer - havner og marinaer blir lett rotete. Jeg kjenner ikke plassen så jeg vet ikke hvilke andre vinkler og utsnitt som kunne gitt et bedre utgangspunkt. Kanskje en tur ut mot høyre og fått fjellet og husene til høyre og unngått marinaen. Havner og marinaer blir ofte motivmessig best når man går tett på og tar utsnitt av de små ting. Har sett nok av slike havnebilder og ikke minst forsøkt meg sjøl utallige ganger til å uttale meg som jeg gjør. Men det er nå slik at er på reise så skal jo det meste med okke som som han sier han 91 Stomperud. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Sjå der du! Trodde du hadde tatt bilde av et maleri.. Det er flott, men ville nok også vært flott in natura. Nydelig komp! Takk Helene, legger ut utgangspunktet. Ja, fint det også....hvis en ser bort fra lampa... Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Her tippa jeg HDR forsøk, men ikke umulig jeg havner på feil fjell i dette landskapet for ellers hender det jeg havner på feil jorde. tror nok jeg velger meg V2 her. Litt vanskelig motiv med så mange elementer - havner og marinaer blir lett rotete. Jeg kjenner ikke plassen så jeg vet ikke hvilke andre vinkler og utsnitt som kunne gitt et bedre utgangspunkt. Kanskje en tur ut mot høyre og fått fjellet og husene til høyre og unngått marinaen. Havner og marinaer blir ofte motivmessig best når man går tett på og tar utsnitt av de små ting. Har sett nok av slike havnebilder og ikke minst forsøkt meg sjøl utallige ganger til å uttale meg som jeg gjør. Men det er nå slik at er på reise så skal jo det meste med okke som som han sier han 91 Stomperud. Roar Du har rett i mye av det du sier, og det enkle er ofte det beste....som det heter. Men bilde som er originalen, syntes jeg ble litt kjedelig. Er ikke så lett å få til enkle ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg