Outlawbread Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Heisann. Jeg har nå tenkt til å begynne på påbygging etter fagbrev (generell studiekompetanse). Når jeg nå skal sjekke reglene for å se om jeg har rett til studiestøtte, så ser jeg at det finnes en regel mtp forsinkelse i utdanningen. Jeg har tidligere forsøkt meg på påbygg, men måtte droppe ut av forskjellige grunner. Det jeg da lurer på, er hvor mange studiepoeng jeg har fått støtte for da ? Altså, hvor mange studiepoeng jeg skulle ha fått ved fullført generell studiekompetanse. Håper noen har litt peiling på dette, og kan hjelpe meg Jeg kommer til å ringe dem i morgen for et definitivt svar, men hadde vært veldig greit om noen kunne hjelpe i mellomtiden. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Du får ikke støtte til samme utdanning igjen. Det er heller ikke stp på vidergående. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Det jeg da lurer på, er hvor mange studiepoeng jeg har fått støtte for da ? Altså, hvor mange studiepoeng jeg skulle ha fått ved fullført generell studiekompetanse. Svaret er 0 studiepoeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå