Soho Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 var nok ikke deg alikevel da husker bare jeg var på fest der en gang med en som var tunghørt, men han var en datakis, og siden du hadde handlet på flexi, så tenkte jeg at det kanskje var deg =) Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Lyst på ordentlig LYD for spillinhg av musikk?? BYGG EGNE HØYTALERE og basskasser.. også kjøper du den en bra forsterker..... Da er du SET yto go et par headset for og spille er tingen. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 var nok ikke deg alikevel da husker bare jeg var på fest der en gang med en som var tunghørt, men han var en datakis, og siden du hadde handlet på flexi, så tenkte jeg at det kanskje var deg =) Hoho mange døv har kraft pc-maskine Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Lyst på ordentlig LYD for spillinhg av musikk??BYGG EGNE HØYTALERE og basskasser.. også kjøper du den en bra forsterker..... Da er du SET yto go et par headset for og spille er tingen. bygge selv HØYTALERE vet ikke hvordan og ... bedre rett kjøpe det. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Lyst på ordentlig LYD for spillinhg av musikk??BYGG EGNE HØYTALERE og basskasser.. også kjøper du den en bra forsterker..... Da er du SET yto go et par headset for og spille er tingen. bygge selv HØYTALERE vet ikke hvordan og ... bedre rett kjøpe det. ta et søk på google om bygging av asser.. der finner du det.. du vil aldri angre.. et litt etter gode elementer du skal bruke.. jeg anbefalerer Cerwin Vega (noe av verdens beste) men MGR og slik funker fett bare søk på google der finner dualt good luck boy Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Et par øretelefoner eller høytalere med bra bass. Lyden er meget bra og kan medgode høytalere føles på kroppen og jeg er tunghørde. Hva med en rumperister? Du vil oppleve effekten av bass på en helt "annen" måte da. Kan godt tenke meg at du vil få større opplevelse fra en film når du fysisk kjenner "bassen" på kroppen (rumpa) En rumperister festes f.eks under sofaen. Noe for deg? DrE Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 godt idè men ikke bare rumpa Cerwin Vega og MGR men hva med !JBL? har dere hør om !JBL? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Thomas: Ikke frekt ment på noe vis, men hva skal du med høyttalere? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Han vil vel ha kropps massasje. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 godt idè men ikke bare rumpa Cerwin Vega og MGR men hva med !JBL? har dere hør om !JBL? Rister ikkje berre i rumpa. Lyden forplantar seg gjennom heile kroppen via ramma på sofaen f.eks. Ganske genialt Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Thomas: Ikke frekt ment på noe vis, men hva skal du med høyttalere? har du lest tråden? Jeg quoter fra Thomas:-): Et par øretelefoner eller høytalere med bra bass. Lyden er meget bra og kan medgode høytalere føles på kroppen og jeg er tunghørde DrE Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) http://www.dovkafe.no/bilde/images/Dj-Alpine.jpg han er døv og har kraft høytalere jeg har test men ca 25000,- alt sum høytalere wow Endret 5. desember 2003 av Thomas :-) Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Døve som kjøper høyttalere, ok, men døve DJ's? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 SKal du ha deg noen billige høytalere så ville disse blitt valget mitt De finnes også i en 2.1 utgave ,men den har bare 1stk 6.5element i subben Anbefaler deg virkelig og google etter tester av disse høytalerne.. Har selv hørt dem og de låter MYE bedre enn Z560 feks.. Selvom de kanskje ikke har så mye rå kraft.. Men det de mangler i risting gir de såå mye igjen på Lynrask bass.. Lydkvalitet er mer prioritert enn risting hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå