Gå til innhold

Hva er din favoritt trådløs mus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er fornøyd med Logitech G700s. Kan brukes trådløs og med ledning.

Den kjøpte jeg på slag hos komplett. Likte den greit, men jeg måtte jo lade den så ofte at jeg ble irritert. Ble tungvint å bruke den med kabelen.

Jeg bruker den kun trådløst på den bærbare jobb-PCen når jeg er hjemme, og med kabel i den stasjonære. Synes ikke det er så tungvint å ta kabelen inn og ut når jeg veksler mellom de to PCene. Bruker én hånd når jeg setter kabelen i og tar den ut, og det tar maks to sekunder. Kabelen ligger bare på musematta mens den blir brukt trådløst og så holder jeg den fast med peke- og langfingeren når jeg skyver musa mot den.

Du har rett i det at den bruker mye strøm, og må lades ofte, men det har med det at den antakeligvis har vært stilt inn på høyest mulig oppdateringsfrekvens.

Hvis du fortsatt har den, så kan du jo prøve å gi den en sjanse til. Leke litt med innstillingene osv.

Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd med Logitech G700s. Kan brukes trådløs og med ledning.

Den kjøpte jeg på slag hos komplett. Likte den greit, men jeg måtte jo lade den så ofte at jeg ble irritert. Ble tungvint å bruke den med kabelen.

Jeg bruker den kun trådløst på den bærbare jobb-PCen når jeg er hjemme, og med kabel i den stasjonære. Synes ikke det er så tungvint å ta kabelen inn og ut når jeg veksler mellom de to PCene. Bruker én hånd når jeg setter kabelen i og tar den ut, og det tar maks to sekunder. Kabelen ligger bare på musematta mens den blir brukt trådløst og så holder jeg den fast med peke- og langfingeren når jeg skyver musa mot den.

Du har rett i det at den bruker mye strøm, og må lades ofte, men det har med det at den antakeligvis har vært stilt inn på høyest mulig oppdateringsfrekvens.

Hvis du fortsatt har den, så kan du jo prøve å gi den en sjanse til. Leke litt med innstillingene osv.

Jepp har den enda, satt den på lading når du nevnte den. Holder den bedre batteri om jeg skrur ned frekvensen? Skal prøve. 

Jeg kjøpte forsåvidt Logitech MX Anywhere 2. Den kosta 650kr og bevegelse og knapper er kjempegode, men den er for liten under gaming. Så jeg skal bytte den til MX Master som fikk 9/10 av Tek.

Begge disse to har laaaang batteritid xD

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...