power1 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Trenger hjelp med design og få listet sidene på google. Dette blir innholdet: Registrering/logg inn Medlemsider med unik data Skjema (forms) Chat (live support) Forum Visa betaling Komme høyt på de ulike søkemonitorer Det foregår på følgende måte. Jeg gir deg en dårlig designet side, og forklarer hva jeg ikke greide og hvordan jeg vil ha det. Du må ha: Scanner Internet tilkobling Hva tilbys: 75kr timen netto timelønn (og potensiale for mye mer) Mulighet for å erverve aksjer Jobbe hjemmefra over nettet Verdifulle kontakter hvis du en gang skal starte for deg selv. Ta kontakt [email protected] for mer info Endret 25. november 2003 av power1 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Trenger hjelp med design og få listet sidene på google. Dette blir innholdet: Registrering/logg inn Medlemsider med unik data Skjema (forms) Chat (live support) Forum Visa betaling Komme høyt på de ulike søkemonitorer Det foregår på følgende måte. Jeg gir deg en dårlig designet side, og forklarer hva jeg ikke greide og hvordan jeg vil ha det. Du må ha: Scanner Internet tilkobling Hva tilbys: 75kr timen netto timelønn (og potensiale for mye mer) Mulighet for å erverve aksjer Jobbe hjemmefra over nettet Verdifulle kontakter hvis du en gang skal starte for deg selv. Ta kontakt [email protected] for mer info Ok. Noe du skal vite før du spør her. Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. For det andre har folket i denne delen av forumet en nokså sterk holdning til akkurat dette, kan det virke som. Har lest noen få lignende poster her før (finnes ikke mange av de) og der var det en nokså stygg tone til han som posta. Selv har jeg ikke noe imot det, men kan jo forsåvidt være enig i at dette ikke skal være en markedsplass, men et forum for erfaring-, kunnskap- og meningsutveksling. Så litt mer konkret; * Ingen webdesigner jobber for kr 75,- timen. En slik prisantydning vil få de aller fleste til å holde seg langt borte. Da tror du på påskeharen. * Hva er en søkemonitor? (Jo, en Google 17" LCD) Ok, jeg skjønner hvor du vil, men tviler på du får det her. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ok. Noe du skal vite før du spør her.Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. For det andre har folket i denne delen av forumet en nokså sterk holdning til akkurat dette, kan det virke som. Har lest noen få lignende poster her før (finnes ikke mange av de) og der var det en nokså stygg tone til han som posta. Selv har jeg ikke noe imot det, men kan jo forsåvidt være enig i at dette ikke skal være en markedsplass, men et forum for erfaring-, kunnskap- og meningsutveksling. Så litt mer konkret; * Ingen webdesigner jobber for kr 75,- timen. En slik prisantydning vil få de aller fleste til å holde seg langt borte. Da tror du på påskeharen. * Hva er en søkemonitor? (Jo, en Google 17" LCD) Ok, jeg skjønner hvor du vil, men tviler på du får det her. Enig, PoleCat. Dette er ikke riktig bruk av forumet. Prøv heller på f.eks. Storedyret.com eller noe slikt. Sjansen for å finne noen vil være større der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå