shaizemaria Skrevet 3. august 2016 Rapporter Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Hei, jeg hadde et 280x som gikk I stykker. Hva ville vært mest fornuftig å kjøpe, et 480x eller 1060 fra nvidia? Endret 3. august 2016 av shaizemaria Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. august 2016 Rapporter Del Skrevet 3. august 2016 Pr. dags dato så blir det 1060. Kan forandre seg hvis softwaren tilpasses i AMD's favør noe som visstnok er litt av målet i en del tilfeller. Lenke til kommentar
PatosB300 Skrevet 3. august 2016 Rapporter Del Skrevet 3. august 2016 Hei, jeg hadde et 280x som gikk I stykker. Hva ville vært mest fornuftig å kjøpe, et 480x eller 1060 fra nvidia? Hvordan gikk det i stykker? Husk at du har 5 års reklamasjon. Lenke til kommentar
shaizemaria Skrevet 4. august 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2016 Har reklamert og fikk den godkjent. Det kom masse rare streker på skjermen, I forskjellige farger. Trur det va artifacs problemer. Men trur jeg går for en 1060 fra nvidia for og prøve et nytt merke. Lenke til kommentar
PatosB300 Skrevet 4. august 2016 Rapporter Del Skrevet 4. august 2016 Har reklamert og fikk den godkjent. Det kom masse rare streker på skjermen, I forskjellige farger. Trur det va artifacs problemer. Men trur jeg går for en 1060 fra nvidia for og prøve et nytt merke. Bra Hvor mye må du betale i mellom for å få 1060? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå