Jimmyag Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Sulitjelma Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 vakkert er det der kan jeg se. Det er ett av stedene jeg ikke har fått kommet meg til enda. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Hvor er det et smukt sted..dejlige farver af den skønne natur mvh Suss Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Bildet som må sees i full størrelse. Veldig flott! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Herlig natur du har å øse av. Anbefaler deg at du klikker deg inn nederst i opplastingsskjemaet der det står avansert valg og legger på grå eller hverfall mørkere bakgrunn enn hvit for da kommer bildene dine bedre fram. Dra litt i skalaen her så ser du det. Jeg liker panoramaformatet, men du skulle ikke satt igjen en blå flekk helt øverst til høyre. Siden jeg er den som pirker nevner jeg det antagelig hatte blitt bedre og om du hadde tatt 5-6 mm til til høyre og fått et rent skjær på diagonalen som fjellet danner der. Bare småpirk dette, men slike småting har lett for å høyne bildet litt enda så små de er. Når jeg får masa noen ganger så ser du det sjøl og jeg blir unødvendig. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Hvor er det et smukt sted..dejlige farver af den skønne natur mvh Suss Det er i Sulitjelma fjellet ca. 30 km. fra Fauske i Nordland Tusen takk for komentaren Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Herlig natur du har å øse av. Anbefaler deg at du klikker deg inn nederst i opplastingsskjemaet der det står avansert valg og legger på grå eller hverfall mørkere bakgrunn enn hvit for da kommer bildene dine bedre fram. Dra litt i skalaen her så ser du det. Jeg liker panoramaformatet, men du skulle ikke satt igjen en blå flekk helt øverst til høyre. Siden jeg er den som pirker nevner jeg det antagelig hatte blitt bedre og om du hadde tatt 5-6 mm til til høyre og fått et rent skjær på diagonalen som fjellet danner der. Bare småpirk dette, men slike småting har lett for å høyne bildet litt enda så små de er. Når jeg får masa noen ganger så ser du det sjøl og jeg blir unødvendig. Roar Tusen takk Roar, du har alltid gode tipse ;-) Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Bildet som må sees i full størrelse. Veldig flott! Tusen takk Helene :-) Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 vakkert er det der kan jeg se. Det er ett av stedene jeg ikke har fått kommet meg til enda. Tusen takk for komentaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg