e_rik Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hei! Lurer på om de to nye vannkjølingssettene på http://www.3dfxcool.no kan være noe særlig? Om noen hadde en link til en test av disse settene hadde d vært fint De så jo billige ut så...? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ville gått for nr 1.. tror ikke zalman lager de beste blokkene! Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 jonas22282460 skrev: Ville gått for nr 1.. tror ikke zalman lager de beste blokkene! Ja vet har sett testene av zalman blokka på ocshoot.no ikke alt for bra Men var mer intresert i om noen vet om en test eller to? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Var jo rimelige sett det der, så man får vel det man betaler for Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Får du med eit startkit da? Det som startar pumpa når dataen blir slått på. Slik som Swiftech relèkit Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Hjelp skrev: Får du med eit startkit da? Det som startar pumpa når dataen blir slått på.Slik som Swiftech relèkit Det er jeg ikke helt sikker på men har skrevet mail til 3dfxcool.no og spurt om akkurat det Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Nei, det tror jeg neppe ettersom de har lista opp alt.. Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Jonas222824660 skrev: Nei, det tror jeg neppe ettersom de har lista opp alt.. Fikk svar på mailen jeg sente til 3dfxcool.no og de sa det ikke fulgte med noe kontrollenhet men det gikk ant og kjøpe som tillegsutstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå