Knut S Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 bare må klø meg litt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Tror ikke du skal bekymre deg for mye om korn her for det var ikke synlig selv da jeg gikk til fullstørrelse på fullskjerm og jeg sitter under en meter fra en 32 tommer. Jeg ville vært fornøyd om jeg var deg. men det skader jo ikke å være selvkritisk. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. august 2016 Forfatter Del Skrevet 3. august 2016 Tror ikke du skal bekymre deg for mye om korn her for det var ikke synlig selv da jeg gikk til fullstørrelse på fullskjerm og jeg sitter under en meter fra en 32 tommer. Jeg ville vært fornøyd om jeg var deg. men det skader jo ikke å være selvkritisk. Roar nei så det nå som jeg gikk på den stasjonære pc. Var nok den gamle pc som lurte meg litt. tusen takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. august 2016 Forfatter Del Skrevet 3. august 2016 Veldig søtt bilde Knut hjertelig takk, koselig at du likte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg