akelbo Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Spillere melder om store problemer med spillets oppløsning og bildefrekvens.Telltales Batman-spill sliter på PC Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Uhhh PC Master race?....... Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Vel, nå er det blitt tradisjon at Batman-spill ikke er programmert skikkelig på PC. Dette handler ikke om at vi som bruker PC er mye kulere enn konsollbøndene 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Uhhh PC Master race?....... GTA5 kjører i 60fps+ på PC, that's what's important Lenke til kommentar
Øyvind Kringstad Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Jeg hører snakk om at det er mest folka med Steam som opplever problemer. Jeg kjøpte dette spillet på GoG og har ikke opplevd noen store problemer annet enn én liten bug. Når jeg kom til "batcave" delen, så gikk jeg rett inn på profilene på datamaskinen først, og da var det ikke mulig å komme seg tilbake ut og fortsette. Etter en kjapp reload, så plukket jeg opp hard disken først og stappet den på plass, og deretter virket alt helt fint. Det var noe kloring for å få rett oppløsning i graphics menyen også, men det var lett å få has på. Om selve historien (no spoilers), så vil jeg bare si at det var en spennende og orginal vri på ting. Spillet fokuserer også på "detective" delen av Batman, noe jeg synes var det beste med Arkham Asylum, og med Batman i sin helhet. God underholdning! Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 For en drittutvikler når de kommer med slike responser. Hadde tenkt til å kjøpe det, men nå skal jeg i hvertfall ikke gjøre det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Mange med en Tiki 1000 som sliter nå da.. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Hadde ingen problemer i det hele tatt og spillet var en fornøyelse Lenke til kommentar
s1rr34l Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Hadde først problem med å få kjørt spillet. Men det viste seg å være fordi jeg manglet noen OS oppdateringer. Å endre oppløsningen kunne vært gjort mer intuitivt i menyen, men bortsett fra det så er det ett bra spill. Merket ikke noen grafiske problemer med dårlig framerates eller lignende. Har fullført episode 1 og digger spillet så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå