AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Da jeg var 15 år så hadde jeg sex i dusjen på skolen. Dette skjedde i midttimen, og vi låste døren og satte i gang. Det var spennende, for egentlig så hadde vi ikke lov til å være i garderoben/dusjen i midttimen. Vi holdt på helt til det ringte inn, og da måtte vi snike oss ut Anonymous poster hash: ca132...46e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Det må ha vært en av gangene jeg klarte å komme, noe som er sjeldent. Det var med en ganske fersk partner, ho var så fin at det nesten gjorde vondt, og ho klarte å få meg av med hånda. Ellers har jeg en del gode opplevelser på giversiden, med samme dama. Jeg savner henne. Anonymous poster hash: d10eb...5c6 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Jeg har flere "beste opplevelser" men kanskje den som topper er en trysil tur for et par år tilbake med jobben Er håndverker så var bare gutter med, Leide gigantisk hytte og koste oss med nok drikke På afterski sølte en dame på meg og praten startet slik, ble bedt med på taco med hun og jentegjengen sin. Skal sies at dette var mødre og 30-40 hele gjengen og vi var fra 18-25 Denne gangen var jeg da bedt alene siden de andre hadde dratt tilbake og jeg sto igjen på utestedet Koste oss og praten gikk mellom alle parter. Jeg hadde ingen planer om hva som skulle skje senere, Annet enn at jeg inviterte de over til oss på kveldstid. Det var alle med på og de lurte på om ikke alle var like kjekke som jeg var Litt cocky som jeg var/er så sier jeg "nei så hvis dere vil ha meg for dere selv må dere ta for dere nå" vipps så gikk toppen til ene dama av og to begynte å kline.. 2 ble til 3 og tilslutt ble musikken høy og jeg var i en slags transe av forundring hvor og hvem jeg kysset med Det hele endte med en orgie der jeg var eneste mann med 6 nydelige damer.. det skal nemlig nevnes..at dette ikke var venninner! Dette var et "møte" for noen damer som var medlem for et sexforum og som egentlig hadde planlagt å ha en "opplevelse og utforsknings" helg for jenter dem imellom. Jeg var bare en brikke som "lederen" fikk litt sommerfugler i magen for og valgte å bringe meg med, Vi festet sammen alle mann de kommende dagene og var en tur jeg ihvertfall ikke glemmer Så ja..Jeg hadde sex med 5 av de..mannen til hun ene var ikke komfortable med henne og andre menn så hun koste seg kun med damene Koste meg gløgg ihjel jeg den helgen og det er nok det beste jeg har opplevd med sex. De var rett å slett der for å utforske det å være med samme kjønn, men det gjorde det lettere å ha med en mann visstnok Kan nevnes at jeg også har fått en blåsejobb av en kunde mens mannen hennes var i overetasjen ( uvisst for meg, men han var utro og hun ville ta igjen med samme mynt og bli ferska ) Gal dame..men hun visste hva hun gjorde Anonymous poster hash: 2d454...291 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Hørtes så bra ut! Heldiggris det Anonymous poster hash: 6fa63...285 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Jeg har flere "beste opplevelser" men kanskje den som topper er en trysil tur for et par år tilbake med jobben Er håndverker så var bare gutter med, Leide gigantisk hytte og koste oss med nok drikke På afterski sølte en dame på meg og praten startet slik, ble bedt med på taco med hun og jentegjengen sin. Skal sies at dette var mødre og 30-40 hele gjengen og vi var fra 18-25 Denne gangen var jeg da bedt alene siden de andre hadde dratt tilbake og jeg sto igjen på utestedet Koste oss og praten gikk mellom alle parter. Jeg hadde ingen planer om hva som skulle skje senere, Annet enn at jeg inviterte de over til oss på kveldstid. Det var alle med på og de lurte på om ikke alle var like kjekke som jeg var Litt cocky som jeg var/er så sier jeg "nei så hvis dere vil ha meg for dere selv må dere ta for dere nå" vipps så gikk toppen til ene dama av og to begynte å kline.. 2 ble til 3 og tilslutt ble musikken høy og jeg var i en slags transe av forundring hvor og hvem jeg kysset med Det hele endte med en orgie der jeg var eneste mann med 6 nydelige damer.. det skal nemlig nevnes..at dette ikke var venninner! Dette var et "møte" for noen damer som var medlem for et sexforum og som egentlig hadde planlagt å ha en "opplevelse og utforsknings" helg for jenter dem imellom. Jeg var bare en brikke som "lederen" fikk litt sommerfugler i magen for og valgte å bringe meg med, Vi festet sammen alle mann de kommende dagene og var en tur jeg ihvertfall ikke glemmer Så ja..Jeg hadde sex med 5 av de..mannen til hun ene var ikke komfortable med henne og andre menn så hun koste seg kun med damene Koste meg gløgg ihjel jeg den helgen og det er nok det beste jeg har opplevd med sex. De var rett å slett der for å utforske det å være med samme kjønn, men det gjorde det lettere å ha med en mann visstnok Kan nevnes at jeg også har fått en blåsejobb av en kunde mens mannen hennes var i overetasjen ( uvisst for meg, men han var utro og hun ville ta igjen med samme mynt og bli ferska ) Gal dame..men hun visste hva hun gjorde Anonymous poster hash: 2d454...291 Blåsejobb faktisk. Høres ut til at du hadde det utrolig deilig ? Anonymous poster hash: fec8d...38f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg