Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Din beste sexopplevelse, noen som vil fortelle om en opplevelse de har hatt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har forsøkt jentesex og, i partnerbyttesettingen. Har forsøkt to menn på en gang ;) . Så jepp jeg har slikket mus. Men det var ikke helt min greie i og med at jeg er hetrofil, men har forsøkt. Og ja det var en spennende sexopplevelse. 

Endret av Sportylady
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heftig :) Samtidig er det spennende de gangene jeg har fantasert sammen med en mann om å forsøke trekant, og andre saker. Men selv om jeg er underdannig type sexuellt, så er jeg en som vil "eie og bli eid". Derfor så er ikke det trekantsteget eller sex med andre enn the one noe jeg ville gjennomført i utgangspunktet.

Jeg har forsøkt trekant for å si det sånn. I partnerbyttesetting ;)

Har hatt partnerbytte to ganger før. . 

Har forsøkt jentesex og, i partnerbyttesettingen. Har forsøkt to menn på en gang ;) .

Så hvis jeg forstår rett så har du hatt 4-kant og hatt trekant med to menn, men trekant er ikke noe du ville gjennomført. Sex med andre enn "the one" vil du heller ikke ha, men du er med på partnerbytte.

Jeg misforstår sikkert, men jeg blir litt forvirret :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Men hvis du er singel nå, og fantaserer masse om alt mulig rart. Hvorfor vil du begrense deg til å kunne leve ut noe til du har fått ny kjæreste og skal kun ha "sex med følelser"? må være frustrerende? nå har du jo muligheten til å gjøre alt du fantaserer om... du kan til og med finne en partner som du trives spesielt godt med og er ikke stuck med en kjæreste eller lignende som sannsynligvis ikke deler alle dine fantasier osv... 

Endret av guest_anon
Lenke til kommentar

Er det ikke mannfolkene sin store drøm å ha to damer samtidig? ;)

Hva tenker dere om en dame som er som meg: vil eie, og bli eid? Negativt? ;) 

Vi kvinner er vel redde for at menn skal se på oss som "skitne" fordi vi elsker sex. Og for det vi har gjort ;) . men nå røpet jeg en stor hemmelighet. "Ikke fortell det til noen-hemmelig" Men nå var det offentliggjort. 

Det skulle i teorien selvfølgelig være alles drøm, men jeg fikk kalde føtter, og angrer iblandt, for å si det mildt, men er noe som kan arrangeres i fremtiden, så tenker HARDT på det for å si det sun :p Pun intended...

BDSM har jeg aldri prøvd noe særlig, bare håndjern og binde fast litt og sånn, men ser det som en spennende og interessant livsstil.

Tanken på å beordre eller ta fatt i partneren når man er kåt og bare kjøre på er deilig.

Jeg var paradoksalt nok mer moraliserende når jeg var yngre. Tror de som moraliserer er litt usikre på seg selv. Eventuelt misliker tanken på å dele sin nåværende partner. Føler det noe annet å gå inn i et nytt forhold med åpne øyne f.eks. Da har men en annen slags "kontrakt".

Jeg har heller aldri hatt sex med noen jeg ikke har hatt følelser for, men jeg får også lett følelser for folk. Har også hendt at jeg har likt eller tom. vært forelsket i flere på èn gang. Tror ikke det gjør meg polyamorøs akkurat. Hadde det vært et "skikkelig" forhold så tror jeg ikke partnerbytte hadde vært noe jeg hadde turt. Det kunne fort blitt surt. Men i et slags kjæresteforhold, tja.

Lenke til kommentar

Beste sexopplevelsen eg klarer å ta igjen i farten er en trekant med ei dame og en mann(er mann selv). Det som gjorde akkurat denne trekanten spesiell var at hun og eg gav han andre oralsex, samtidig. Det var en fantastisk pirrende og spennende opplevelse som skal gjentas. Ja, eg er bifil :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er det ikke mannfolkene sin store drøm å ha to damer samtidig? ;)

Hva tenker dere om en dame som er som meg: vil eie, og bli eid? Negativt? ;)

Vi kvinner er vel redde for at menn skal se på oss som "skitne" fordi vi elsker sex. Og for det vi har gjort ;) . men nå røpet jeg en stor hemmelighet. "Ikke fortell det til noen-hemmelig" Men nå var det offentliggjort.

Det skulle i teorien selvfølgelig være alles drøm, men jeg fikk kalde føtter, og angrer iblandt, for å si det mildt, men er noe som kan arrangeres i fremtiden, så tenker HARDT på det for å si det sun :p Pun intended...

BDSM har jeg aldri prøvd noe særlig, bare håndjern og binde fast litt og sånn, men ser det som en spennende og interessant livsstil.

Tanken på å beordre eller ta fatt i partneren når man er kåt og bare kjøre på er deilig.

Jeg var paradoksalt nok mer moraliserende når jeg var yngre. Tror de som moraliserer er litt usikre på seg selv. Eventuelt misliker tanken på å dele sin nåværende partner. Føler det noe annet å gå inn i et nytt forhold med åpne øyne f.eks. Da har men en annen slags "kontrakt".

Jeg har heller aldri hatt sex med noen jeg ikke har hatt følelser for, men jeg får også lett følelser for folk. Har også hendt at jeg har likt eller tom. vært forelsket i flere på èn gang. Tror ikke det gjør meg polyamorøs akkurat. Hadde det vært et "skikkelig" forhold så tror jeg ikke partnerbytte hadde vært noe jeg hadde turt. Det kunne fort blitt surt. Men i et slags kjæresteforhold, tja.

Jeg har alltid følelser når jeg har sex. Tenker veldig likt som deg.

Jeg hadde partnerbytte sammen med en som jeg var i forhold med tidligere. Forholdet var skrantende på forhånd. Men partnerbytte gjorde forholdet bare verre. Man begynte å klandre hveandre osv. Han var mest gira på å ha partnerbytte på forhånd men ønsket det aldri igjen. Jeg er pga opplevelsen betenkt til det. Årsaken til at jeg ville gjort det måtte ha vært dersom det var for å oppfylle en manns fantasi. Men for min del får jeg veldig følelser for the one og behøver ingen andre. Men opplevelsen var heftig. Men begge parene røk....:(. Men mulig noen får det til uten at det byr på problemer?

Beste sexopplevelsen min er med en mann. Elsker for høyt når jeg elsker. Det er ikke lett å dele en man har følelser for. Egentlig har jeg for min del nok med en. Synes det er mer intimt privatslig og deilig. Litt krydder ser jeg ikke bortifra.

Men men men ... spørs hvilke forhold man har til personen man gjør det med pluss settingen rundt situasjonen. Så jeg utelukker ikke trekant eller noe sånnt.

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke. Altså jeg vet ikke om jeg vil det igjen. Det er det jeg mener. Men jeg fantaserer om slike saker. Men har forsøkt det. Det er spennende å utforske litt ;)

Men men men ... spørs hvilke forhold man har til personen man gjør det med pluss settingen rundt situasjonen. Så jeg utelukker ikke trekant eller noe sånnt.

Så, det gikk ikke lenger enn snaue to timer før du ombestemte deg altså? ;)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke. Altså jeg vet ikke om jeg vil det igjen. Det er det jeg mener. Men jeg fantaserer om slike saker. Men har forsøkt det. Det er spennende å utforske litt ;)

Så, det gikk ikke lenger enn snaue to timer før du ombestemte deg altså? ;)
Svaret er : jeg vet ikke om jeg vil forsøke det igjen. Jeg går ikke rundt å ombestemmer meg. Men svaret er : jeg vet ikke.

Og til dere som snakker om statusen min. Ja jeg er singel men jeg har ikke lyst å ha sex igjen før jeg er forelsket. Jeg er bestemt på at jeg ikke ønsker å rote rundt nå. Over til tema igjen. Ingen diskusjon om hva jeg vil gjøre eller ikke eller hva jeg ikke har bestemt meg for. Jeg er ganske ordentlig type jente og gammeldags så det blir nok aldri noe trekanter eller sånnt på meg selv om jeg kan fantasere.

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

... jeg kommer HVER.ENESTE.GANG.

Det gjør jeg også.

Jeg var alltid ganske seksuelt frigjort og eeeeelsket sex og onanering, men jeg kunne aldri helt komme! Sånn var det i flere år.. men når jeg ble sammen med han her.. Jeg ante ikke at det var mulig å ha så god sex. Jeg syns synd på dem når jeg prater med venninnene mine om sexlivene våre og sånt, og føler meg også veldig veldig heldig for å ha funnet noen som jeg kommer overens med så godt, at vi har ett ekstremt godt sexliv og at han i tillegg er dødskjekk og sjarmerende. Karen er rett og slett en gud i senga.

Lenke til kommentar

Orgasmer er det ingen problemer å få. Jeg kommer hver gang jeg har sex om jeg vil.

Elsker sex. Men faktisk å finne den beste sexopplevelsen er ikke lett når man har mange gode :). Noen var vel ganske spennende å ha forsøkt. Men såklart har jeg hatt noen opplevelser som var bedre enn andre.

Den 3 august 2014 hadde jeg heftig sex faktisk. Jeg ble fingret av en jeg datet midt ute i sentrum og på bussen. Og så hadde vi sex hjemme hos han etterpå ;) Den opplevelsen husker jeg godt. Den var vill ;)

Endret av Sportylady
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rødvin i telt med verdens beste dame. På Lofoten, av alle steder. Koste oss, og så ble det jo litt og litt mer. Endte i verdens deiligste sex. Alt var bedre enn jeg noensinne har opplevd, og hun er den mest sexy personen jeg noensinne har fått gleden av å være med.

Endret av Muggkaare
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rødvin i telt med verdens beste dame. På Lofoten, av alle steder. Koste oss, og så ble det jo litt og litt mer. Endte i verdens deiligste sex. Alt var bedre enn jeg noensinne har opplevd, og hun er den mest sexy personen jeg noensinne har fått gleden av å være med.

Høres ut som en herlig opplevelse :) 

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Nok ikke den beste, men en av de mest spesielle.

Dette skjedde i et lavblokk/rekkehusmijø i Oslo-sørøst på 90-tallet.

Var på et fuktig nachspiel i nabolaget etter en bytur. Det var en salig blanding av yngre og eldre. Fant etterhvert ut at det var på tide å komme seg hjem. Gamle "Hansen" var så dritings at han knapt kunne gå, så jeg hjalp frua å støtte ham hjem til naboblokka.

Vel fremme fikk vi ham i seng å fikk av han skoa. I løpet av 1 minutt snorket han som et sagbruk.                  Jeg fant ut jeg fikk komme meg hjem. Fru "Hansen" fulgte meg til døra, takket for hjelpa og ville gi meg en klem. Jeg merket fort at dett var mer enn en vanlig hadet-klem, presset seg inntil meg å ville kline. Da jeg nølte litt, kastet hun seg mot meg og råklinte mens hun gikk opp på tå og gnikket kjerringskrevet sitt mot pikken min som ja.... hardnet til. Glemmer ikke det feberglansende blikket hun ga meg mens hun med tung pust sa...." jeg er gift med en på 73 år jeg skjønner du.... er så tent på deg.... please " . Jeg vet ikke hvor gammel hun var, men ihvertfall nærmere 60 enn 50.   Nå hadde hun fått flathanda ned på pikken å begynte å stryke. Hun hadde en sexy tung parfyme som sammen med behandlingen gjorde meg så smått kåt. Heldigvis var jeg 26 år og relativt "lettkjørt".              

" Men han da ?" sa jeg mens jeg nikket mot soverommet. " Æsj, når han er begynt på fyllesøvnen sin er det ingenting som vekker han" hveste hun innimellom tungpusten, og dro meg inn på badet.

Hun var ikke så værst kledd heldigvis. En gråhvit halvgjennomsiktig bluse der du kunne ane konturene av en turkisaktig blonde-BH, og et svart skjørt med innsving. Jeg ville ikke se henne naken, da tror jeg at jeg hadde mista lysta gitt. Så jeg tok henne hardt og kjapt, nesten brutalt oppunder skjørtet  der hun stod med ene foten opp på dolokket. Strømpebukseskrevet røska jeg bare hull i og dro trusa til side, ville se og føle så lite som mulig av de melkehvite syltelabblåra hennes fulle av celluitter og merker. Hun trakk selv blusen opp fra skjørtlinningen og knappet opp et par knapper så jeg kom til pattene hennes nedenfra. Selv ga jeg f... i å kle av meg,bare bukse og truse rundt leggen. Må ha vært litt av et syn. 

Gamla bare jamra og oia seg no jævlig. Gamlingen måtte jo være nær bevisstløs så ikke våkna. Jeg vet ikke om det gikk for henne en eller flere ganger, eller i det hele tatt. Hun nøt iallefall 30-35 år yngre ståpikk til fulle, slev og sikkel rant nedover haka hennes . Ræmja og babla i vei om noe uforståelig . Ansiktsfargen hennes var på vei fra knallrød til nærmere lilla . Selv ble det et egoknull, satte opp et voldsomt tempo. Begynte å  minne om et hatknull.  Kjente jeg kom snart, og la overkroppen min tungt over nakke/ryggen hennes,  mens jeg snuste duftene hennes inn lukket øya og fantaserte om helt andre. Samtidig klemte jeg hardt rundt puppene utenpå BH`en, mens jeg skrek/brølte  henne rett i øret. " Nå skal du få ditt jævla gamle kjerringluddeeEEER  ! .....AAHRRGHH  HRRGHH ".....Tømte meg og kjørte satsen  langt opp i buken på gamla så det nesten svartnet for meg. Hørte noe klynk/hulk fra henne, da jeg drog på meg buksene og gikk derifra uten et ord ......

Endret av hugleik
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nok ikke den beste, men en av de mest spesielle.

Dette skjedde i et lavblokk/rekkehusmijø i Oslo-sørøst på 90-tallet.

Var på et fuktig nachspiel i nabolaget etter en bytur. Det var en salig blanding av yngre og eldre. Fant etterhvert ut at det var på tide å komme seg hjem. Gamle "Hansen" var så dritings at han knapt kunne gå, så jeg hjalp frua å støtte ham hjem til naboblokka.

Vel fremme fikk vi ham i seng å fikk av han skoa. I løpet av 1 minutt snorket han som et sagbruk. Jeg fant ut jeg fikk komme meg hjem. Fru "Hansen" fulgte meg til døra, takket for hjelpa og ville gi meg en klem. Jeg merket fort at dett var mer enn en vanlig hadet-klem, presset seg innåt meg å ville kline. Da jeg nølte litt, kastet hun seg mot meg og råklinte mens hun gikk opp på tå og gnikket kjerringskrevet sitt mot pikken min som ja.... hardnet til. Glemmer ikke det feberglansende blikket hun ga meg mens hun med tung pust sa...." jeg er gift med en på 73 år jeg skjønner du"....Jeg vet ikke hvor gammel hun var, men ihvertfall nærmere 60 enn 50. Nå hadde hun fått flathanda ned på pikken å begynte å stryke. Hun hadde en sexy tung parfyme som sammen med behandlingen gjorde meg så smått kåt.

" Men han da ?" sa jeg mens jeg nikket mot soverommet. " Æsj, når han er begynt på fyllesøvnen sin er det ingenting som vekker han" hveste hun innimellom tungpusten, og dro meg inn på badet.

Hun var ikke så værst kledd heldigvis. En gråhvit halvgjennomsiktig bluse der du kunne ane konturene av en turkisaktig blonde-BH, og et svart skjørt med innsving. Jeg ville ikke se henne naken, da tror jeg at jeg hadde mista lysta gitt. Så jeg tok henne hardt og kjapt, nesten brutalt oppunder skjørtet der hun stod med ene foten opp på dolokket. Strømpebukseskrevet røska jeg bare hull i. Selv ga jeg f... i å kle av meg,bare bukse og truse rundt leggen. Må ha vært litt av et syn.

Gamla bare jamra og oia seg no jævlig. Jeg vet ikke om det gikk for henne en eller flere ganger, eller i det hele tatt. Hun nøt iallefall 30-35 år yngre ståpikk til fulle. Selv ble det et egoknull, satte opp et voldsomt tempo. Kjente jeg kom, og la overkroppen min tungt over nakke/ryggen hennes, mens jeg klemte hardt rundt puppene utenpå BH`en, mens jeg skrek/brølte henne rett i øret. Tømte meg å kjørte satsen langt opp i buken på gamla så det nesten svartnet for meg, drog på meg buksene og gikk derifra uten et ord ........

Hahahaha der lo jeg godt...

Anonymous poster hash: fec8d...38f

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg husker bare de dårlige..

Var invitert inn på litt dugnat hos ei vennine av meg, hvor vi skulle male noen vegger og det ble vel mer jobb dagen derpå i å rydde opp av malingsrester i hele huset...

Men, når det kommer til selve kvelden når jeg og frøkena skulle finne sengeplass klarte jeg og trakke i en helvettes til hundebæsj som lå innendørs.. så jeg måtte kvitte meg med sokkene mine.. Så etter litt banning og helvette fant vi oss ett rom og la oss til en vegg hvor det lå en madrass og noen sengeklær...

Nå har jo de drevet og pusset opp det jævla huset, så det var jo selfølgelig sagma overalt.. revet ned kontakter og styret på..

Så da vi la oss i senga og skulle begynne på økten merket jeg jo fort at det begynte å gjøre vondt i knærne, og om ikke lenge ble litt såre knær blødene og svært umulig å holde seg i den posisjonen, var jo rene sandpapiret i senga, endte jo opp med at jeg ga opp i akten og vi la oss ned til å sove....

Skulle ønske det hadde endt med det, men madrassen lå jo på gulvet, og hun klarte å deise meg inn i veggen hvor det var noen uissolerte ledninger/kontakter som ga meg 220V rett i ryggen.. husker det var jævlig vondt og hadde brennmerker på ryggen ett par dager etter...

Men på den posetive siden var alt annet meget gledelig og bra etter den tid :)

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...