Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Din beste sexopplevelse, noen som vil fortelle om en opplevelse de har hatt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åja. Er sånn nesten med en gang jeg får se min forlovede (han bor i usa, for now!) så er veldig mye passion og sånt det går i. Er vanskelig å finne en spesiel gang som er spesielt spennende, for jeg blir ''mindblown'' her gang vi har oss. Jeg tror det er fordi vi er så veldig kompetable når det gjelder sex, vi begge liker det ganske røft, men av og til er det fint å bare kunne ''elske'' også, han er så flott, har så store hender, er kjempesexy og jeg kommer HVER.ENESTE.GANG.

Man kan si hva man vil om avstandforhold, men dette avstandsforholdet er såååååå verdt det på så mange plan!

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Din beste sexopplevelse, noen som vil fortelle om en opplevelse de har hatt?

Altså : husker du en spesiell opplevelse som var spesiellt spennende? ;)

Husker mange av dem, men å fortelle noe til en TS som ikke forteller en selv er uinterresant. Blir som den tråden der noen spurte om bilder av folk uten å slenge inn et bilde selv....

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, jeg husker flere fantastiske opplevelser, både i hjem og ute på reise.

Sportylady: Mye rare tråder fra deg etter du ble medlem... Sikker på at du ikke har litt for mye fritid.

Søker du erotiske eventyr, gå på narvesen og kjøp deg ei bok der. De har sikkert masse sånt enda.

Jeg jobber 6 fulle dager i uken. De fleste vaktene er på kveld. Så døgnet mitt er litt omsnudd ;) Så her er det ikke snakk om mye fritid. Dessuten er det ikke et tema i denne tråden. Om trådene eller innleggene mine er rare så er det du om det. Jeg mener at jeg er en normal person i tanker og meninger.

Jeg kommer ikke på den beste sex opplevelse. Men jeg har hatt mange spennende sexopplevelser. Som sex utendørs, og sex i bil. Synes det er vanskelig å komme på "den absolutt beste opplevelsen".

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

Sportylady: Mye rare tråder fra deg etter du ble medlem... Sikker på at du ikke har litt for mye fritid.

Søker du erotiske eventyr, gå på narvesen og kjøp deg ei bok der. De har sikkert masse sånt enda.

Jeg jobber 6 fulle dager i uken. De fleste vaktene er på kveld. Så døgnet mitt er litt omsnudd ;) Så her er det ikke snakk om mye fritid. Dessuten er det ikke et tema i denne tråden. Om trådene eller innleggene mine er rare så er det du om det. Jeg mener at jeg er en normal person i tanker og meninger.

Jeg kommer ikke på den beste sex opplevelse. Men jeg har hatt mange spennende sexopplevelser. Som sex utendørs, og sex i bil.

Deilig å utforske seksualiteten din på nytt nå som du er blitt singel sikkert?  ;)

Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke på den beste sex opplevelse. Men jeg har hatt mange spennende sexopplevelser. Som sex utendørs, og sex i bil.

Deilig å utforske seksualiteten din på nytt nå som du er blitt singel sikkert? ;)

Det er jo spennende å få litt ideer. Men det var ikke et ønske om å være singel. Men jeg tar imot ideer ;)

Lenke til kommentar

Deilig å utforske seksualiteten din på nytt nå som du er blitt singel sikkert? ;)

Det er jo spennende å få litt ideer. Men det var ikke et ønske om å være singel. Men jeg tar imot ideer ;)

Ha sex med noen som er yngre enn deg selv?  ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

kan ikke si en opplevelse, er mange..

men i det siste har jeg hatt en sexslave på besøk hver helg.. hun elsker å være underdanig. Det startet med hard analsex på sofaen, som over tid endte med full bondage, hvor hun f.eks er fastbundet til sengekanten i en doggystyle posisjon med bind for øynene og øreklokker med musikk i over ørene. bruker henne da som jeg ønsker. ettersom jeg har trent henne opp det siste året, så kan hun lett analfistes og plugges med ganske store objekter. f.eks kan jeg finne på å analfiste henne mens jeg puler henne i fitta. eller tvangpule henne i kjeften. Hun er jo helt fastbundet.

har gjort uendelig mye mer med forskjellige, men dette gir vel en pekepin.

Lenke til kommentar

kan ikke si en opplevelse, er mange..

men i det siste har jeg hatt en sexslave på besøk hver helg.. hun elsker å være underdanig. Det startet med hard analsex på sofaen, som over tid endte med full bondage, hvor hun f.eks er fastbundet til sengekanten i en doggystyle posisjon med bind for øynene og øreklokker med musikk i over ørene. bruker henne da som jeg ønsker. ettersom jeg har trent henne opp det siste året, så kan hun lett analfistes og plugges med ganske store objekter. f.eks kan jeg finne på å analfiste henne mens jeg puler henne i fitta. eller tvangpule henne i kjeften. Hun er jo helt fastbundet.

har gjort uendelig mye mer med forskjellige, men dette gir vel en pekepin.

Mmmm . Jeg tenner på å være underdannig sexuellt  i blant jeg og. 

Jeg husker at jeg hadde en opplevelse der en fyr låste meg med håndjern fast i skapdøren og kommodeskuffen sin. Pisket meg. Og knullet meg hardt. ;)

En annen opplevelse var ute på en badestrand. Vi trodde det ikke kom folk, og så plutselig mens han jokket meg bakfra så hørte vi plutselig noen som pratet og lo. Og rett nedenfor der vi sto så var det plutselig en gjeng som skulle fiske. 

En annen opplevelse var på et gammelt historisk millitærområde. Vi hadde sex der og han pisket meg dask dask så det ble litt bråkete lyder, og flaks at det ikke kom folk ;)

Sex i bil på parkeringsplass er også pirrende og deilig. Høres ut som om jeg tenner på å bli oppdaget, men det gjør jeg ikke. Men det var pirrende setting.

Sex skal være litt galskap, dyrisk og villt erotisk spennende!

Endret av Sportylady
  • Liker 2
Lenke til kommentar

helt klart, sex i bil på parkeringsplass er digg!

Å ha ei dame som vil at mannen skal ta tak i henne og nesten bare gjøre hva han vil med henne er som det skal være spør du meg. 

Deilig ja!. Vill sex i bil på parkeringsplass er heftig. 

Husker en fyr som sa til meg at han aldri hadde opplevd at en dame svelge sæden hans og at jeg var den første. Jeg kan ikke tro det for å svelge er for meg en helt normal sak. 

Jeg tenner ikke på å dominere en mann. 

Deilige opplevelser er også å fantasere sammen om alt galskap vi kunne finne på sexuellt sammen. 

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

Har mange forskjellige episoder jeg og...

Èn gang når jeg var på sykehuset som 19 åring og fikk god kontakt med en sykepleier. Og hun tilbød seg å kjøre meg hjem... og angrep meg i bilen. Hun var faktisk min første. Så litt av en måte å miste møydommen på ;)

Jeg skjønte ikke helt hva hun ville først, men klarte ikke å motstå henne når hun lente seg over og kysset meg. Faktisk den første jenta jeg kysset også. Blomstret sent, men godt.

Kysset henne tilbake selvfølgelig, alt kom helt naturlig. Hun ba meg sette meg i baksetet. Tok av seg genser, tskjorte og BH og viste meg de digre, flotte brystene sine... så gikk hun ned på meg og begynte å suge. Sprutet henne i munnen og hun så ut til å nyte det. Forøvrig den eneste som noen gang har svelget med så stor glede og kåthet... savner henne når jeg tenker på det :p

Jeg var jo 19 år og upult så tok meg null tid å få den opp igjen... fikk henne oppå meg... så var jeg oppå henne.... og så bakfra. Det var på høsten så vinduene ble ekstremt duggete av damp, og vi holdt på i rundt 3-4 timer. Var god og mør dagen etterpå og hun var sår nedentil... men ja, det var min første gang, og den var fantastisk. Bedre med eldre kvinner når man er jomfru :wee:

• Liker 6
Lenke til kommentar

Heftig :) Samtidig er det spennende de gangene jeg har fantasert sammen med en mann om å forsøke trekant, og andre saker. Men selv om jeg er underdannig type sexuellt, så er jeg en som vil "eie og bli eid". Derfor så er ikke det trekantsteget eller sex med andre enn the one noe jeg ville gjennomført i utgangspunktet. Men det er uansett deilig å fantasere sammen under sex. Det gir en heftig deilig sexopplevelse. 

Spennende å høre om opplevelsene deres folkens. 

Endret av Sportylady
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, absolutt, selv om enkelte ting ofte er bedre som fantasi enn i virkeligheten.

Jeg fikk tilbud om trekant med to jenter ifjor sommer, men jeg turte til slutt ikke - mest fordi jeg ikke er så komfortabel med egen kropp akkurat nå som jeg har lagt på meg. Det er en beslutning som hjemsøker meg ennå :D Men tilbudet står ved lag  så det kan fort bli aktuelt... jeg har nettopp kjøpt meg 2x25kg håndmanualer, så er bare å sette i gang frem mot neste sommer :hmm:

Endret av misanthrope
  • Liker 2
Lenke til kommentar

hadde to i dusjen på et hotellrom engang, de jobbet i restauranten i hotellet. hadde vært og spist på kvelden og spurte om dem ikke ville være med og ta noen drinker når de var ferdige for kvelden, ble full kveld på byen og hadde dem begge opp mot veggen i dusjen om natta. Så ble hun ene bitter fordi jeg prioriterte hun andre litt mye og dem stakk etter noen timer. Var egentlig bare lettet over at de hadde dratt så jeg kunne prosessere hva som nettopp hadde hendt  :omg:

Endret av guest_anon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, absolutt, selv om enkelte ting ofte er bedre som fantasi enn i virkeligheten.

Jeg fikk tilbud om trekant med to jenter ifjor sommer, men jeg turte til slutt ikke - mest fordi jeg ikke er så komfortabel med egen kropp akkurat nå som jeg har lagt på meg. Det er en beslutning som hjemsøker meg ennå :D Men tilbudet står ved lag  så det kan fort bli aktuelt... jeg har nettopp kjøpt meg 2x25kg håndmanualer, så er bare å sette i gang frem mot neste sommer :hmm:

Er det ikke mannfolkene sin store drøm å ha to damer samtidig? ;)

Hva tenker dere om en dame som er som meg: vil eie, og bli eid? Negativt? ;) haha. Jeg tenner faktisk på det å eie og bli eid. Men samtidig så er jeg åpen for å fantasere om trekanter og diverse. Men det ligger mer i fantasi enn å utføre det fordi jeg er en underdannig kvinne som er eiesyk i tillegg , og liker å bli eid.  ;)

Endret av Sportylady
  • Liker 1
Lenke til kommentar

eie og bli eid, vet ikke helt. Hvis man skal fantasere om trekant hele tiden sammen men aldri ha det så kan jo det ødelegge litt kanskje. Jeg personlig tenner mer på at dama fantaserer om andre jenter og at jeg får kontrollere den delen av sexlivet hennes. Med en knullevenn funker trekant sikkert bedre enn med en kjæreste. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

eie og bli eid, vet ikke helt. Hvis man skal fantasere om trekant hele tiden sammen men aldri ha det så kan jo det ødelegge litt kanskje. Jeg personlig tenner mer på at dama fantaserer om andre jenter og at jeg får kontrollere den delen av sexlivet hennes. Med en knullevenn funker trekant sikkert bedre enn med en kjæreste. 

Jeg har forsøkt trekant for å si det sånn. I partnerbyttesetting ;) Så skal ikke leke så dydig. Jeg sier ikke at jeg ikke kan ha trekant eller slike saker, men jeg har kun sex med følelser involvert og det kan være vanskelig å gjøre slike saker på ekte, men jeg synes det er spennende å fantasere om. Og tenner på å høre dere fortelle om slike saker. 

Har hatt partnerbytte to ganger før. Første gangen var ganske spennende pga settingen. Husker vi hadde partnerbytte i en hytte på Hovden. Og det var jo en spennende setting med partnerbytte i fin luksus- hytte. Vi kvinner er vel redde for at menn skal se på oss som "skitne" fordi vi elsker sex. Og for det vi har gjort ;) . men nå røpet jeg en stor hemmelighet. "Ikke fortell det til noen-hemmelig" Men nå var det offentliggjort. 

Endret av Sportylady
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...