Anilem154 Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Hei, har endelig bestem meg for at jeg ønsker å studere kjørelærer etter ett halvt år mislykket studie og ett halvt år med jobbing. Skuffelsen ble stor da jeg så at man ifølge skolens nettsider må ha hatt førerkortet i 3 år før 1.august det studieåret. Er det noen som vet om det er veldig strengt eller om det er mulig å starte skoleåret selvom? Veldig kjipt å måtte vente to år på å få studere bare fordi jeg er født sent på året -.- Jeg er jo så motivert nå ! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Om studiet har krav for opptak så er ikke det krav de velger å overse i ny og ne, det burde si seg selv... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Kravet om å ha hatt førarkort i minst 3 år er eit lovkrav for trafikklærere. Det er mulig du kan søke om å få starte på opplæringa likevell, men du vil uansett ikkje få godkjent opplæringa før du oppfyller minimumskrava. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Veldig kjipt å måtte vente to år på å få studere bare fordi jeg er født sent på året -.- Jeg er jo så motivert nå ! Er dette noe du virkelig vil så burde det ikke være noe problem å vente. Skjønner at du har lopper i rumpa, men hvis motivasjonen er vekk etter et år så er det nok bare bra at du ikke gikk videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå