Oned90 Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Hei Jeg er en jente på snart 25 år som veier ca 123 kilo og er 178 høy Nå syns jeg det har gått forferdelig langt og begynner og bli veldig redd for vekten og har nå med hele midt hjerte så utrolig lyst og klare og gå ned i vekt . Men med ingen venninner eller noe her i Vestfold så blir jeg veldig ofte deprimert og lei meg og bli sittende og trøstespise :-( Flyttet hit med samboeren for ca 3 år siden og enda er jeg like ensom , den store drømmen hadde hvert og funnet meg en treningsvenn og delt erfaringer på godt og vondt med. En og trene sammen med , gå turer , ballspill, har veldig lenge hatt lyst og begynne med tennis. Har hvert en skikkelig jojo slanker , gått opp og ned 20 kilo 2 ganger så nå begynner jeg og bli veldig lei og aldri klare og holde meg nede men ser nå at jeg må det for helsen sin skyld . Merker jeg er utrolig trøtt , sliten og daff hele tiden har liksom ikke noe energi men når jeg først begynner og klarer og slanke meg så syns jeg at jeg er veldig flink og orker veldig mye og får masse energi , har også en hund som jeg syns fortjener mye mer turer enn det hu får. Håper virkelig det er noen her inne som tar kontakt som søker det samme <3 hadde hvert en stor drøm og kunne funnet noen som også skal ned en del kilo , så kan vi dele alt sammen og klare og nå målene sammen :-) Håper virkelig og høre fra deg Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 hva med samboeren din? Er det ikke mulig å trene noe med han? Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Anbefaler deg å gå turer i Moaskogen i Stokke. (Bokemoa) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå