bacor Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Hei, jeg fyller ut skjemaer til å søke jobb, men kom bort i denne på nettsiden til der jeg skal søke, og skjønner ikke helt hva jeg skal skrive Nå til høsten skal jeg starte på høgskolen i Oslo og Akershus, og utdanne meg til en bioingeniør. Har søkt på nettet, men finner ikke ut hva jeg skal skrive i de feltene jeg har ringet rundt. Lenke til kommentar
lesles Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Hei, jeg fyller ut skjemaer til å søke jobb, men kom bort i denne på nettsiden til der jeg skal søke, og skjønner ikke helt hva jeg skal skrive Nå til høsten skal jeg starte på høgskolen i Oslo og Akershus, og utdanne meg til en bioingeniør. Har søkt på nettet, men finner ikke ut hva jeg skal skrive i de feltene jeg har ringet rundt. Eksamensgrad: Bachelor Utdanningsinstitusjon: Høgskolen i Oslo og Akershus Spesialisering: Bioingeniør Nåværende utdanning: JA Lenke til kommentar
bacor Skrevet 2. august 2016 Forfatter Del Skrevet 2. august 2016 Hei, jeg fyller ut skjemaer til å søke jobb, men kom bort i denne på nettsiden til der jeg skal søke, og skjønner ikke helt hva jeg skal skrive Nå til høsten skal jeg starte på høgskolen i Oslo og Akershus, og utdanne meg til en bioingeniør. Har søkt på nettet, men finner ikke ut hva jeg skal skrive i de feltene jeg har ringet rundt. Eksamensgrad: Bachelor Utdanningsinstitusjon: Høgskolen i Oslo og Akershus Spesialisering: Bioingeniør Nåværende utdanning: JA Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå