sevs Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Hei. Eg skal selge eit hovedkort på finn.no og lurer på om det går greit å bruke den originale boksa til hovedkortet og fylle tomrommet med bobleplast, eller om eg burde ha ei norgespakken/smartpost-eske utanpå der igjen. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Jeg legger elektronikk i en annen eske og fyller med diverse papp og papir jeg har liggende. Du trenger ikke en Norgespakkeeske, de har lapper med teip som du skriver adresse på. Endret 2. august 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Hei. Eg skal selge eit hovedkort på finn.no og lurer på om det går greit å bruke den originale boksa til hovedkortet og fylle tomrommet med bobleplast, eller om eg burde ha ei norgespakken/smartpost-eske utanpå der igjen. Det eg har gjort flere ganger uten noe problem. Men kle inn eska med gråpapir. Så ingen ser va det er og stjeler pakken din. 2 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Finn en stor og solid pappeske og stapp HK i original emballasje og stapp i bunn og sider med du klarer. Ikke bli overrasket om den ene siden av pappesken mangler når den kommer frem Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Samme gjør jeg. en + for den Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Om du enda har den antistatiske posen det kom i, bruk den. Du får også tak i antistatisk bobleplast om esken ikke kom med skum e.l. Det er klart det ikke er ett krav, men pakking i vanlig plast kan bygge opp statisk elektrisitet som KAN skade kretskort om du får utladning (zapp). Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Jada, går sikkert bra. Men jeg skulle sende et HK pluss noen andre deler til Norge fra Spania en gang. Ble stoppet i tollen i Madrid pga batteriet på hovedkortet. Men innad i Norge skulle det ikke by på noen problemer, dog sørg for at det er pakket godt, helst i original esken. 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå