Gå til innhold

Lyden er borte

Gjest Slettet-P8zKbRH56D

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-P8zKbRH56D

Lyden, altså fra høytalerne, på min iPhone 6 har sluttet å fungere.. Noe jeg kan gjøre for at de evt. fungerer igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-P8zKbRH56D

Hvis det har kommet fuktighet inn i hodetelefon utgangen kan telefonen detektere dette som en hodetelefon i sjeldne tilfeller.

Evt har det oppstått ett hardware problem med telefonen som et verksted må fikse.

Okei:) Får stikke innom Eplehuset i morgen. Kan ikke tenke meg at det har kommet noe fukt i nærheten i løpet av dagen.. men ledningen til øreproppene hektet seg på noe, så de ble revet ut av kontakten.. om det har noe betydning...

Lenke til kommentar

Hvis det har kommet fuktighet inn i hodetelefon utgangen kan telefonen detektere dette som en hodetelefon i sjeldne tilfeller.

Evt har det oppstått ett hardware problem med telefonen som et verksted må fikse.

Okei:) Får stikke innom Eplehuset i morgen. Kan ikke tenke meg at det har kommet noe fukt i nærheten i løpet av dagen.. men ledningen til øreproppene hektet seg på noe, så de ble revet ut av kontakten.. om det har noe betydning...

der har du nok grunnen :)  (dersom det skjedde idag)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P8zKbRH56D

der har du nok grunnen :)  (dersom det skjedde idag)

Vet du om det er enkelt og raskt å fikse det hos verksted?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P8zKbRH56D

Dette vil sikkert ikke fungere, men har du prøvd å sette inn en plugg i utgangen og plugget ut igjen?

Jaja, flere ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...