Gjest Slettet-P8zKbRH56D Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Lyden, altså fra høytalerne, på min iPhone 6 har sluttet å fungere.. Noe jeg kan gjøre for at de evt. fungerer igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P8zKbRH56D Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Det står "tilkoblet hodetelefoner", selv om jeg ikke har dem i Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Prøvd å restarte telefonen? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P8zKbRH56D Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Prøvd å restarte telefonen? 3 ganger.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P8zKbRH56D Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Prøvd å restarte telefonen? 3 ganger.. https://support.apple.com/no-no/HT203794 fulgte alle trinnene men Endret 2. august 2016 av Slettet-P8zKbRH56D Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Hvis det har kommet fuktighet inn i hodetelefon utgangen kan telefonen detektere dette som en hodetelefon i sjeldne tilfeller. Evt har det oppstått ett hardware problem med telefonen som et verksted må fikse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P8zKbRH56D Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Hvis det har kommet fuktighet inn i hodetelefon utgangen kan telefonen detektere dette som en hodetelefon i sjeldne tilfeller. Evt har det oppstått ett hardware problem med telefonen som et verksted må fikse. Okei:) Får stikke innom Eplehuset i morgen. Kan ikke tenke meg at det har kommet noe fukt i nærheten i løpet av dagen.. men ledningen til øreproppene hektet seg på noe, så de ble revet ut av kontakten.. om det har noe betydning... Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Hvis det har kommet fuktighet inn i hodetelefon utgangen kan telefonen detektere dette som en hodetelefon i sjeldne tilfeller. Evt har det oppstått ett hardware problem med telefonen som et verksted må fikse. Okei:) Får stikke innom Eplehuset i morgen. Kan ikke tenke meg at det har kommet noe fukt i nærheten i løpet av dagen.. men ledningen til øreproppene hektet seg på noe, så de ble revet ut av kontakten.. om det har noe betydning... der har du nok grunnen (dersom det skjedde idag) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P8zKbRH56D Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Hvis det har kommet fuktighet inn i hodetelefon utgangen kan telefonen detektere dette som en hodetelefon i sjeldne tilfeller. Evt har det oppstått ett hardware problem med telefonen som et verksted må fikse. Okei:) Får stikke innom Eplehuset i morgen. Kan ikke tenke meg at det har kommet noe fukt i nærheten i løpet av dagen.. men ledningen til øreproppene hektet seg på noe, så de ble revet ut av kontakten.. om det har noe betydning... der har du nok grunnen (dersom det skjedde idag) Vet du om det er enkelt og raskt å fikse det hos verksted? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Dette vil sikkert ikke fungere, men har du prøvd å sette inn en plugg i utgangen og plugget ut igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P8zKbRH56D Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Dette vil sikkert ikke fungere, men har du prøvd å sette inn en plugg i utgangen og plugget ut igjen? Jaja, flere ganger. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Lydutgangen er loddet på hovedkortet så da må de muligens bytte det. Det blir ikke billig, men hvis de har et hovedkort liggende så går det rask. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå