Gunfreak Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Jeg finner utgivelses datoer for amerikanske netflix. Men hjelper lite jeg prøver å finne ut når sesong 4 av Elementary kommer på norsk netflix. Eneste jeg finner ut, er at sesong 4 kommer på netflix dvd leie i usa den 23 august. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 De pleier å legge ut notis på innholdets hovedside noen uker før de legger ut innholdet. Før det så må du kontakte de. Det hender man får svar på Twitter. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) Dessverre er ikke-originale serier underlagt strenge rettighetskrav fra distributørenes side som gjør det vanskelig å kommunisere alt som kommer av innhold til tjenesten. Det er bare disse originalseriene til Netflix som i Skandinavia gis noe særlig ut informasjon på, ellers er det minimalt. Amerikanske Netflix opererer annerledes for det meste, ettersom flere og flere kanaler i USA forsøker å få forhandlet om en god avtale slik at den tidligere sesongen er på tjenesten før premieren på neste sesong på TV, så seertallene forhåpentligvis får en boost. Premierekalenderen på Serienytt.no oppdateres jevnlig i takt med informasjonen som slippes ut til presse, pluss sosiale medier og tjenesten selv. Endret 11. august 2016 av Maury Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Hvis jeg husker riktig, så kom sesong 3 av Elementary på Netflix veldig kort tid etter at sesong 4 var ferdig sendt på CBS i USA. Så du kan vel forvente at sesong 4 kommer i april/mai på norsk Netflix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå