AfterGlow Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 iOS-appen av karttjenesten får ny og nyttig funksjon.Google Maps har gjort det lettere å planlegge turen din på iPhone Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 "Google maps har endelig fått banal funksjon som burde vært der for årevis siden", hadde nok heller vært min vinkling. AtW 3 Lenke til kommentar
DaggyBarlander Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Mulighet for via-lokasjoner var tilstede i Google Maps for Android 2.1 i 2010. Hvordan var det på iPhone i den tiden? Det har vært enkelte "opprenskinger" i Google Maps som har skrellet bort flere funksjoner - både på desktop og i app-versjon. Så kommer de sakte tilbake .. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Er den tilstede nå i maps for android da? Jeg finner ikke den i den nyeste versjonen. AtW Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Er den tilstede nå i maps for android da? Jeg finner ikke den i den nyeste versjonen. AtW Ligger tilstede i hamburgermenyen når en har lagt inn start- og sluttdestinasjon her på xperia z3ern med nyeste versjon maps 1 Lenke til kommentar
Kristines1996 Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 I appen "Here" har denne funksjonen vært lenge, i tillegg til at kartet er oppdatert etter veiarbeid osv, noe Google maps ikke er (i hvert fall ikke i like stor grad). Lenke til kommentar
madammim Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Vel og bra. Hvorfor er offline modus så begrenset (på IOS?) Reiser en del i Asia, men må støtte meg på andre kart enn Google og Apple sine... Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Vel og bra. Hvorfor er offline modus så begrenset (på IOS?) Reiser en del i Asia, men må støtte meg på andre kart enn Google og Apple sine... Mener at det er forskjellige lovverk og lisenser som gjør at de ikke kan tilby offline modus, var og et problem for noen år siden i Barcelona der jeg ikke kunne laste ned offline kart, men virket i år 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg