Gib Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Vi vurdere å kjøpe en Xbox til i husstanden, det jeg enkelt og greit lurer på er om vi klarer oss med et abonnement på Live Gold slik at begge maskinene kan dele det ene vi har? Kan man i så fall dele de spillene man kjøper på en boks til den andre og kan man ha to forskjellige profiler? Mvh Gib Endret 2. august 2016 av Gib Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Xbox live følger bruker kontoen så du logger in på live kontoen din på den boksen du bruker, så om du logger inn med samme kontoen burde det funke , men usikker om du kan dele live med andre kontoer på sekunder xboxen . Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Hei hvis du har 2 xbox one så klarer du deg med et live gold abonnement. Du logger inn med live gold kontoen setter denne til å ha den ene xboxen som hjemme xbox og logger ut igjen du kan nå spille med hvilken som helst silver konto på denne de arver nå gold og nedlastede/kjøpte spill fra kontoen som er satt til å ha hjemme xbox på denne. På den andre xboxen logger du inn med gold kontoen uten å sette denne til å være hjemme xbox du kan nå spille online og laste ned dine kjøpte spill på denne også. Du mister vell litt funksjonalitet tror ikke du kan f.eks spille nedlastede spill uten å ha en fungerende internett oppkobling til enhver tid hvis du ikke har satt kontoen som eier spillet til å ha den aktuelle xbox'en som hjemme xbox. Endret 2. august 2016 av andr3as Lenke til kommentar
Gib Skrevet 3. august 2016 Forfatter Del Skrevet 3. august 2016 Takk for svar Tanken var å ha to Xbox one for å unngå diskusjon som kan opp stå når det blir uenigheter om hva som skal spilles. Skal se litt på det du sier andr3as, vil jo helst kunne bruke begge boksene samtidig, men har feks ikke lyst til å kjøpe spillene to ganger Gib Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Takk for svar Tanken var å ha to Xbox one for å unngå diskusjon som kan opp stå når det blir uenigheter om hva som skal spilles. Skal se litt på det du sier andr3as, vil jo helst kunne bruke begge boksene samtidig, men har feks ikke lyst til å kjøpe spillene to ganger Gib Kjøp spillene digitalt. Jeg har to Xbox 1 i huset og guttungen spiller på den jeg har sitt til "min hjemmekonsoll". Så logger jeg med inn på den andre og vi kan spille det samme spillet samtidig og gjerne sammen med hverandre. 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Må ha dette inn med teskje. Har sønn som bor i 2 hus. Om man har 2 Xbox'er, 1 hos meg og en hos moren. Kan man bruke begge boksene på en gold live bruker? Og kan man bruke boksene samtidig? Trenger ikke på samme spill samtidig, om det har noe å bety. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) Må ha dette inn med teskje. Har sønn som bor i 2 hus. Om man har 2 Xbox'er, 1 hos meg og en hos moren. Kan man bruke begge boksene på en gold live bruker? Og kan man bruke boksene samtidig? Trenger ikke på samme spill samtidig, om det har noe å bety. JA. Det letteste er at bruker er logget inn som hjemmexbox der den brukes mest. og bruk dette er ikke min hjemmexbox på den andre. https://support.xbox.com/nb-NO/games/game-setup/my-home-xbox du kan bruke begge xboxene samtidig, men ikke med samme bruker/gamertag. Endret 29. juli 2017 av 530XD Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Må ha dette inn med teskje. Har sønn som bor i 2 hus. Om man har 2 Xbox'er, 1 hos meg og en hos moren. Kan man bruke begge boksene på en gold live bruker? Og kan man bruke boksene samtidig? Trenger ikke på samme spill samtidig, om det har noe å bety. JA. Det letteste er at bruker er logget inn som hjemmexbox der den brukes mest. og bruk dette er ikke min hjemmexbox på den andre. https://support.xbox.com/nb-NO/games/game-setup/my-home-xbox du kan bruke begge xboxene samtidig, men ikke med samme bruker/gamertag. Ok, så på 2 forskjellige brukere(1 for 10-12år og "voksen" spill alla CoD). Det er helt greit, da jeg ikke spiller "hans" spill og motsatt. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå