Gå til innhold

Problem med Iphone

Anbefalte innlegg

Hei! Har et rart problem.

Hver gang jeg trykker på en app(Twitter f.eks), så er det sånn at jeg må vente flere sekunder til appen åpner seg opp. Den må liksom laste seg nytt hver eneste gang, istedenfor at jeg bare kommer rett inn på appen.

Gjelder også ved surfing, at fanen automaisk oppdaterer seg, uten at jeg trykker på noe som helst.

Noe som har opplevd lignende, vet hva det kan skyldes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd en restart?

Slå av og på telefonen? Ja men har ikke noe å si. Har en følelse av at det er pga lite plass på telefonen, men usikker på hvordan jeg minsker dette

Hvis telefonen er full, ja da blir den treg.

For å frigjøre plass må du slette noe. Enten apper du ikke benytter eller bilder, videoer, musikk osv.

Lenke til kommentar

Prøvd en restart?

Slå av og på telefonen? Ja men har ikke noe å si. Har en følelse av at det er pga lite plass på telefonen, men usikker på hvordan jeg minsker dette

Hvis telefonen er full, ja da blir den treg.

For å frigjøre plass må du slette noe. Enten apper du ikke benytter eller bilder, videoer, musikk osv.

Har rundt 2 tusen bilder og 30 apper, for mye?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

To tusen bilder tar mye plass. Slett det du ikke trenger, og/eller flytt over på annet medium.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar

Skriver fremdeles ikke noe om hvilken iPhone du har da.

Men tradisjonelt så oppleves eldre generasjoner tregere etter hvert som de oppdaterer/utvider iOS med nye features som krever mer minne og prosessorkraft. Lite lagringsplass vil også kunne føre til at telefonen ikke har noe sted å håndtere minne som ikke er aktivt (pga generelt lite minne i iPhones), og dette vil også føre til at den blir tregere i bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...