Kim1111 Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Hei! Har et rart problem. Hver gang jeg trykker på en app(Twitter f.eks), så er det sånn at jeg må vente flere sekunder til appen åpner seg opp. Den må liksom laste seg nytt hver eneste gang, istedenfor at jeg bare kommer rett inn på appen. Gjelder også ved surfing, at fanen automaisk oppdaterer seg, uten at jeg trykker på noe som helst. Noe som har opplevd lignende, vet hva det kan skyldes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Hvilken iPhone? Hvilken versjon av iOS? Hvor mye ledig minne har den? Har du forsøkt en reinstallasjon av iOS fra iTunes på den? Ref: http://www.tu.no/artikler/slik-gjorde-vi-en-gammel-iphone-4-dobbelt-sa-rask/231865 Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Hvilken iPhone? Hvilken versjon av iOS? Hvor mye ledig minne har den? Har du forsøkt en reinstallasjon av iOS fra iTunes på den? Ref: http://www.tu.no/artikler/slik-gjorde-vi-en-gammel-iphone-4-dobbelt-sa-rask/231865 Jeg tror det kan skyldes lite plass på telefonen ja. Telefonen har visstnok 11,6 gb maks minne på telefonen, og nå er det 0 byte? Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Prøvd en restart? Slå av og på telefonen? Ja men har ikke noe å si. Har en følelse av at det er pga lite plass på telefonen, men usikker på hvordan jeg minsker dette Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Prøvd en restart? Slå av og på telefonen? Ja men har ikke noe å si. Har en følelse av at det er pga lite plass på telefonen, men usikker på hvordan jeg minsker dette Hvis telefonen er full, ja da blir den treg. For å frigjøre plass må du slette noe. Enten apper du ikke benytter eller bilder, videoer, musikk osv. Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Prøvd en restart?Slå av og på telefonen? Ja men har ikke noe å si. Har en følelse av at det er pga lite plass på telefonen, men usikker på hvordan jeg minsker dette Hvis telefonen er full, ja da blir den treg. For å frigjøre plass må du slette noe. Enten apper du ikke benytter eller bilder, videoer, musikk osv. Har rundt 2 tusen bilder og 30 apper, for mye? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) To tusen bilder tar mye plass. Slett det du ikke trenger, og/eller flytt over på annet medium. Endret 4. august 2016 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 To tusen bilder tar mye plass. Slett det du ikke trenger, og/eller flytt over på annet medium. Sletta 936 bilder nå Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Prøv å holde inn av/på-knappen til "slide to turn off"-greia kommer opp, hold så hjemknappen inn til den blir borte. skal resette ram osv mener jeg Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Skriver fremdeles ikke noe om hvilken iPhone du har da. Men tradisjonelt så oppleves eldre generasjoner tregere etter hvert som de oppdaterer/utvider iOS med nye features som krever mer minne og prosessorkraft. Lite lagringsplass vil også kunne føre til at telefonen ikke har noe sted å håndtere minne som ikke er aktivt (pga generelt lite minne i iPhones), og dette vil også føre til at den blir tregere i bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå